فعلا فروش اینترنتی تایر نداریم

مدیر مجتمع بارز کرمان گفت: وبگاه گروه صنعتی بارز کرمان برای ثبت سفارش لاستیک بارز فعال نیست زیرا فروش اینترنتی منوط به دستور مستقیم وزارت صنعت، معدن و تجارت است. محمد ضیایی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص خرید لاستیک خودرو به قیمت مصوب دولتی که طی چندسال […]



مدیر مجتمع بارز کرمان گفت: وبگاه گروه صنعتی بارز کرمان برای ثبت سفارش لاستیک بارز فعال نیست زیرا فروش اینترنتی منوط به دستور مستقیم وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

محمد ضیایی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» در خصوص خرید لاستیک خودرو به قیمت مصوب دولتی که طی چندسال اخیر به صورت غیرحضوری و اینترنتی صورت می‌گرفت، عنوان کرد: درحال حاضر وزارت صنعت، معدن و تجارت مصوبه‌ای مبنی‌بر فروش اینترنتی را برای تایرسازان در کل کشور اعم از بارز دنا و … صادر نکرده است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر خرید و فروش لاستیک تنها از طریق نمایندگی‌های مجاز و با قیمت مصوب دولتی و تنها با عرضه مستیم صورت می‌گیرد  در استان خراسان هم به علت سیلی که رخ داد مدیرعامل گروه صنعتی بارز دستور فروش به صورت عرضه مستقیم را برای مردم این منطقه افزایش داده است تا رفع مشکل کند.

مدیر مجتمع بارز کرمان اذعان کرد: در دوماهه اول نسبت‌به مدت مشابه سال گذشته گروه صنعتی بارز تولید این مجموعه ۱۴ درصد افزایش داشته است و البته که هنوز هم مشکلات ارزی مربوط به تأمین ارز را هم دارد.

وی در خصوص پروژه خط تولید لاستیک‌های سنگین به‌عنوان طرح توسعه بارز افزود: درحال خرید ماشین‌آلات و تجهیزات هستیم که تقریبا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ضیایی اذعان کرد: یک پروژه توسعه‌ای در خود مجموعه بارز داریم که شامل ۲۶ هزار تن ظرفیت تولید است که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید زیرا ماشن‌آلات آن خریداری شده‌اند و به‌زودی نصب خواهند شد.

انتهای خبر/ طهماسبی 

 


فعلا فروش اینترنتی تایر نداریم

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? فعلا فروش اینترنتی تایر نداریم