فعالیت ۶ کمیته به منظور اجرا برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمان

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان گفت: ۶ کمیته در راستای برنامه‌های عید غدیر در کرمان فعالیت می‌کنند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت جشن‌های عید غدیر برگزار شده بود با تأکید بر اهمیت و جایگاه غدیر گفت: غدیر یکی […]

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان گفت: ۶ کمیته در راستای برنامه‌های عید غدیر در کرمان فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عربپور ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت جشن‌های عید غدیر برگزار شده بود با تأکید بر اهمیت و جایگاه غدیر گفت: غدیر یکی از اسناد پرافتخار و مهم اسلامی است که بر اساس این سند مشخص می‌شود که در حجه‌الوداع پیامبر(ص) مسئله جانشینی خود را تبیین کردند و در این رابطه ده‌ها و صد‌ها حدیث وجود دارد.

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان ادامه داد: ماه ذی‌الحجه مناسبت‌های فراوانی دارد که مرتبط با اهل‌بیت‌ علیهم‌السلام است و برخی می‌گویند که ماه ذی‌الحجه، ماه اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

وی ابراز کرد: ۶ کمیته در راستای فعالیت‌های غدیر شامل کمیته مراسم، تشکل‌ها و موکب‌های مردمی، کمیته احسان و فعالیت‌های اجتماعی، کمیته رسانه، فضای مجازی و نشر محتوا، کمیته تبلیغات شهری، کمیته آموزش‌های غدیر و کمیته نظارت و ارزیابی تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور اظهار کرد: ماموریت اصلی ما در فعالیت‌های غدیر تبیین و تشریح مسئله امامت، ولایت فقیه و شخصیت امیر‌المونین علی علیه‌السلام است.

دبیر ستاد دهه ولایت و امامت استان کرمان خاطرنشان کرد: در همه برنامه‌ها اصل را مردم می‌دانیم و بنیاد و کمیته‌ها کار هماهنگی و پشتیبانی را انجام می‌دهند.

انتهای خبر/م




فعالیت ۶ کمیته به منظور اجرا برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمان

منبع:آرمـان
? فعالیت ۶ کمیته به منظور اجرا برنامه‌های دهه امامت و ولایت در کرمان