فعالیت ۳۷۶ رسانه در استان کرمان/ ضرورت هم افزایی رسانه ها

حسین باقری معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آستانه دی ماه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ماه بصیرت و تبیین این مهم هستیم، بنابراین هم افزایی رسانه ها در این شرایط لازم است. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان با سردار محمد علی نظری […]

حسین باقری معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در آستانه دی ماه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ماه بصیرت و تبیین این مهم هستیم، بنابراین هم افزایی رسانه ها در این شرایط لازم است.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز هیات اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان با سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و گفتگو کردند.
 

امین رجایی گفت: بنا به نگاه و رویکرد سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، هم افزایی و تعامل بین جبهه انقلاب و رسانه ها و توجه به مطالبه گری و همراهی، مد نظر سازمان رسانه است و نگاه بسیج، نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نیست.
 
مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی به وجود آمده نقش رسانه کاملا مشخص است، خاطر نشان کرد: هم اکنون ۳۷۶ رسانه مکتوب، برخط و خبرگزاری در سطح استان وجود دارد که یک سوم این رسانه ها فعال هستند و همچنین هزار و ۲۰۰ نفر بسیج رسانه عضو هستند.

رونمایی از کمیک موشن«جان فدا» در سالگرد شهادت حاج قاسم

 
حسین باقری با تاکید بر اینکه بارها شاهد بزم رسانه های انقلاب بوده ایم و صدا رسانه های انقلاب به ویژه در مرکز استان بالاست، گفت: با توجه به رویکرد دشمن در ماه های اخیر، شاهد شکست تاریخی آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی، علی رغم اقدامات رسانه ای بوده ایم.
 
معاونت فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در آستانه دی ماه سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی، ماه بصیرت و تبیین این مهم هستیم، بنابراین هم افزایی رسانه ها در این شرایط لازم است.
 
وی بیان کرد: با هم افزایی رسانه ها می توانیم در بهمن ماه تبیین کارآمدی های جمهوری اسلامی ایران را انجام دهیم و در اسفند ماه می توانیم با همت رسانه ها جایگاه جمهوری اسلامی ایران قوی را در گام دوم انقلاب ترسیم کنیم.
 
باقری خاطر نشان کرد: در سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی کمیک موشن “جان فدا” را رونمایی خواهیم کرد و همچنین نماهنگ برای خوش آمدگویی به زائران را ارائه خواهیم داد.

انتهای پیام/م




فعالیت ۳۷۶ رسانه در استان کرمان/ ضرورت هم افزایی رسانه ها

منبع:آرمـان
? فعالیت ۳۷۶ رسانه در استان کرمان/ ضرورت هم افزایی رسانه ها