فعالیت ۲۶ کمیته در برنامه‌های دهه فجر امسال

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال ۲۶ کمیته برای دهه فجر در نظر گرفته‌ایم که تمامی اقشار را در برمی‌گیرد. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع  در جلسه کمیته رسانه ملی ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: امسال ۲۶ کمیته برای دهه فجر در نظر گرفته‌ایم که تمامی اقشار را در برمی‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان؛ حسین انجم‌شعاع  در جلسه کمیته رسانه ملی ستاد دهه فجر استان کرمان گفت: امسال باید بتوانیم دهه فجر باشکوه داشته باشیم و این برنامه مقدمه برگزاری انتخاباتی موفق است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تأکید کرد: ایجاد امید، نشاط و شور در بین آحاد جامعه، مهم‌ترین هدف برگزاری آیین‌های دهه فجر است و حفظ وحدت و توجه به آن، دیگر ملاک برگزاری این آیین خواهد بود.

وی ابراز کرد: برگزاری جشن‌های روایت پیشرفت استان به صورت استانی و ملی، برگزاری مراسمات با رویکرد حماسی و
برگزاری جشن‌های افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهر‌های مختلف استان از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌هایی است در دهه فجر برگزار خواهد شد.

احمد علیرمضانی گفت: اقدام نیرو‌های سپاه در از بین رفتن مواضع رژیم صهیونیستی بایستی برجسته شود و این اقتدار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

مدیر کل صداوسیما مرکز کرمان افزود: دولت به‌عنوان مجرای اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی ایران است که باید برای مردم انعکاس داده شود.

وی افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات و تلاش‌های دولتمردان برای مردم مهم است و انعکاس آن روحیه امیدآفرینی و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهد.

مدیر کل صداوسیما مرکز کرمان با اشاره به انتخابات امسال خاطرنشان کرد: انتخابات هم جزئی از اقدامات دهه فجر است و باید به آن توجه ویژه شود و حساسیت آن بالاست و چند برابر سایر برنامه‌هاست و از مصادیق بارز با ولایت بودن شرکت در انتخابات است.

انتهای خبر/م




فعالیت ۲۶ کمیته در برنامه‌های دهه فجر امسال

منبع:آرمـان
? فعالیت ۲۶ کمیته در برنامه‌های دهه فجر امسال