فعالیت سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه در مناطق سیل زده جنوب استان است

سردار حسین معروفی گفت: قرار شده است که سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب مورد نیاز منطقه اقدام کنند. به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران گفت: یکی […]

سردار حسین معروفی گفت: قرار شده است که سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب مورد نیاز منطقه اقدام کنند.

به گزارش فت فتو؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران گفت: یکی از مناطقی که کم برخوردار است و نیاز به توجه ویژه دارد، مناطق جنوبی و شرقی استان کرمان است که مجموع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان در این دو منطقه با نگاه ویژه و با امکانات جدی و به صورت جهادی فعالیت می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه محمد رسول الله استان تهران یکی از سپاه هایی است که در این حوزه برای کمک مردم جنوب استان جدیت داشته است و در عرصه های گذشته نیز در زمینه سیل، تأمین آب، ساخت و ترمیم مسکن و کمک مؤمنانه به کمک ما آمده اند.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی که ما در حوزه سیل جنوب درگیر هستیم و به طور ویژه در شهرستان رودبار جنوب و مناطق زهکلوت و جازموریان؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله استان تهران عنوان کردند که می خواهند در این عرصه وارد و کمک کنند و بنابراین وی، معاونین و تیم مربوطه وارد کرمان شده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار شده است که سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه ساخت مسکن، کمک مؤمنانه، تأمین جهیزیه و تأمین آب مورد نیاز منطقه اقدام کنند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: ما از فرمانده عزیز و جهادی سپاه محمد رسول الله استان تهران که با نگاه مؤمنانه و انقلابی وارد کرمان و سپاه ثارالله شده اند تشکر می کنیم و ان شاالله بتوانیم کارهای بزرگی با همت این عزیزان در جنوب استان انجام دهیم.

انتهای پیام/م




فعالیت سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه در مناطق سیل زده جنوب استان است

منبع:آرمـان
? فعالیت سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار عرصه در مناطق سیل زده جنوب استان است