فعالان اقتصادی به دنبال روش‌های نوین تامین مالی باشند

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در تامین مالی طرح‌ها،گفت:«کسب‌وکارها و فعالان اقتصادی باید به دنبال روش‌های نوین تامین مالی باشند». محمدمهدی فداکار افزود:«فعالان اقتصادی باید به این نتیجه برسند که تامین مالی را از بانک جدا کنند و راه دیگری ازجمله بورس را در پیش گیرند». به […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در تامین مالی طرح‌ها،گفت:«کسب‌وکارها و فعالان اقتصادی باید به دنبال روش‌های نوین تامین مالی باشند».

محمدمهدی فداکار افزود:«فعالان اقتصادی باید به این نتیجه برسند که تامین مالی را از بانک جدا کنند و راه دیگری ازجمله بورس را در پیش گیرند».

به گزارش فردای کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،وی۲۶ خردادماه در هفتادوچهارمین جلسۀ شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان،بیان کرد:«باید مقررات و راه‌ها و ظرایف قانونی حوزۀ بانکی،مالیاتی و تامین‌اجتماعی در دوره‌های آموزشی با حضور کارشناسان تخصصی به فعالان اقتصادی ارائه دهیم تا با اشراف به مسائل کارهای خود را پیگیری کنند».

استاندار کرمان گفت:«برای واحدها و کسب‌وکارهایی هم که در مرحلۀ راه‌اندازی هستند،مه‌مترین مسئله دریافت مجوز و زیرساخت است که مشکلات این بخش‌ها باید احصا شود».

وی همچنین بر الگوگیری از تجربه‌ها و تصمیمات موفق در سایر استان‌ها در راستای بهبود فضای کسب‌وکار تاکید کرد.




فعالان اقتصادی به دنبال روش‌های نوین تامین مالی باشند

منبع:خبر کرمان
?

فعالان اقتصادی به دنبال روش‌های نوین تامین مالی باشند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی