فریاد دردناک قربانیان رفح جانمان را سوزاند

معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید رفسنجان گفت: یک جهان برای نجات فلسطین فریاد می‌زند، اما رژیم صهیونیستی رفح را بمباران می‌کند. حسام رهبری مقام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عنوان کرد: در روزهای اخیر، شهر رفح در نوار غزه شاهد حمله هوایی و زمینی ارتش اشغال‌گر اسرائیل بود، […]



معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید رفسنجان گفت: یک جهان برای نجات فلسطین فریاد می‌زند، اما رژیم صهیونیستی رفح را بمباران می‌کند.

حسام رهبری مقام در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» عنوان کرد: در روزهای اخیر، شهر رفح در نوار غزه شاهد حمله هوایی و زمینی ارتش اشغال‌گر اسرائیل بود، این حمله بار دیگر چهره ددمنشانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

وی افزود: طبق گزارش‌هایی که ارسال شده و مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد، در این حملات ارتش اسرائیل، چادرهای اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح را نیز مورد هدف قرار داده است که این خوی وحشی‌گری رژیم جعلی را چند برابر نشان می‌دهد.

معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید رفسنجان به شهود عینی حاضران اشاره و تأکید کرد: بمباران بی‌رحمانه این چادرها باعث شد بسیاری از مردم بی‌گناه در آتش بسوزند، این اقدام جنایت‌کارانه منجربه شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم فلسطین شده است که بیش‌تر آنان زنان و کودکان بوده‌اند و گویی نسل‌کشی این مار هفت‌سر هنوز هم تمامی ندارد.

رهبری‌مقام ادامه داد: رفح، شهری در جنوب نوار غزه است که همواره به عنوان دروازه ارتباطی و اقتصادی فلسطینی‌ها با جهان خارج محسوب می‌شد، اما امروز این شهر، صحنه جنایات آشکار رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان است، حمله به چادرهای اردوگاه آوارگان در رفح، نشان از تلاش اسرائیل برای محدود کردن تعاملات مردم فلسطین با جهان و تشدید انزوای آنان دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه این حمله در شرایطی صورت گرفته است که مردم نوار غزه تحت محاصره شدید اقتصادی و سیاسی اسرائیل قرار دارند و با مشکلات گسترده‌ای در حوزه‌های بهداشتی، اقتصادی و امنیتی روبه‌رو هستند.

معاون فناوری بسیج اساتید رفسنجان مدعی شد: تداوم این سیاست‌های ظالمانه و غیرانسانی از سوی رژیم صهیونیستی، نه تنها موجب تشدید بحران انسانی در غزه می‌شود، بلکه باعث افزایش خشم و انزجار مردم جهان نسبت‌به رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی خواهد شد.

رهبری‌مقام ادامه داد: درحالی‌که فضای مجازی ابزاری برای پیش‌برد اهداف غاصبانه و استعمارگرایانه رژیم صهیونیستی بود اما امروز به‌دست ذهن بیدار مردم اداره می‌شود، زیرا در پی انتشار گزارش‌های تکان‌دهنده از حمله ارتش رژیم غاصب به شهر رفح و کشتار غیرنظامیان بی‌دفاع در این منطقه، کاربران فضای مجازی با انتشار تصویری حاوی متن «همه نگاه‌ها به رفح»، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

وی اذعان کرد: این تصویر که سریعاً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، بار دیگر نشان داد که افکار عمومی جهان، به‌ویژه جوامع مسلمان و آزادی‌خواه، قاطعانه در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند و خواستار پایان‌دادن به جنایات رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی‌اش هستند.

معاون فناوری بسیج اساتید رفسنجان اذعان کرد: امروز همه نگاه‌ها به رفح و فریاد دردناک قربانیان این جنایات دوخته شده است، سازمان‌های بین‌المللی، ناظران حقوق بشر و افکار عمومی جهانی باید با اتخاذ موضع قاطع و جدی، خواستار پایان فوری این حملات و محاصره ظالمانه غزه شوند.

رهبری‌مقام افزود: جامعه جهانی باید همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و فشار سیاسی و اقتصادی خود را بر رژیم اسرائیل افزایش دهد تا این رژیم غاصب برای احترام گذاشتن به حقوق انسانی ساکنان فلسطین ملزم شود و عملاً روند محاکمه وی در خصوص جنایات جنگی که انجام داده است، در مجامع بین‌المللی از سر گرفته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آینده نزدیک نشان خواهد داد که آیا جامعه بین‌المللی در برابر این جنایت آشکار، موضع قاطع و مؤثری اتخاذ خواهد کرد یا همچنان به سیاست‌های ظالمانه اسرائیل چشم خواهد پوشید، اما یک چیز قطعی است؛ مردم فلسطین هرگز در برابر این ظلم و ستم تسلیم نخواهند شد و به مبارزه خود برای آزادی و استقلال ادامه خواهند داد.

انتهای خبر/ طهماسبی


فریاد دردناک قربانیان رفح جانمان را سوزاند

منبع:آرمـان
? فریاد دردناک قربانیان رفح جانمان را سوزاند