فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه جهاد چهل ساله شهید سلیمانی است/ حاج قاسم؛ مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود/ قلوب شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند

حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود، گفت: فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه ۴۰ سال جهاد و پیوستن به کاروان شهدای اسلام، مروری کوتاه بر زندگی سیدالشهدای مقاومت است. به گزارش فت فتو؛ صبح امروز مراسم اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید شهید سلیمانی در […]

حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود، گفت: فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه ۴۰ سال جهاد و پیوستن به کاروان شهدای اسلام، مروری کوتاه بر زندگی سیدالشهدای مقاومت است.

به گزارش فت فتو؛ صبح امروز مراسم اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید شهید سلیمانی در محل مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار‌ سرتیپ پاسدار محمد رضا فلاح‌زاده جانشین نیروی قدس سپاه ‌، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، خانواده شهید سلیمانی، خانواده شهید پور جعفری، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه احترام به والدین، تقید به صله ارحام، متخلق به اخلاق الهی و مودب به اداب اسلامی جلوه ای از ویژگی های سردار است، گفت: سیر و سلوک عبادت و خلوت در شب، رشد انسانیت و کوبیدن نفسانیت سیره شبانه روزی سالار مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: سلحشور در نبرد، مقتدر در عملیات، فکور نسبت به آینده، مطیع در مواجهه با ولی بخشی حقیقت فرمانده مقاومت است؛ سنگر به سنگر در دفاع از اسلام و برای برافراشتن خیمه مقاومت در سایه امامت جامعه اسلامی حرکت کرد که این موارد بخشی دیگر از زندگی سپهبد سلیمانی است.

فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه جهاد چهل ساله شهید سلیمانی است/ حاج قاسم؛ مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه شهید سلیمانی مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود و او ایجاد وسعت برای اردوگاه مردان حق است، عنوان کرد: فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه ۴۰ سال جهاد و پیوستن به کاروان شهدای اسلام، مروری کوتاه بر زندگی سیدالشهدای مقاومت است.

سردار حسین معروفی با بیان اینکه بعد از دوسال در باورمان نمی گنجد ما باشیم و حاج قاسم نباشد مرادمان به ظاهر نباشد قلب ما بتپد و قلب او بایستد، گفت: حادثه بسیار سنگین است و فراموش نمی شود؛ اما روز به روز ارادت قلبی ما بیشتر و کینه ما نسبت به دشمنان اسلام بیشتر می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز او را الگوی عملی و قطب نما برای رسبدن به سعادت و اجرای رسالت خود می دانیم و سعی می کنیم گفتار و کردارمان را با او تطبیق دهیم.

قلوب شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند

وی افزود: مکتب او مکتب طهارت جسم و روح است و نشستن سر کلاسی که او نشست ادب و صبر و بصیرت عباس را می آموزیم تا بتوانیم در حد ظرفیتمان در این مکتب یک قاسم سلیمانی باشیم.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه این مکتب مصونیت خودمان، انقلاب و جامعه اسلامی است که باید تبیین شود، اظهار کرد: امروز راه برون رفتن در همه عرصه ها عمل به مکتب شهید سلیمانی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه امروز همه قلوب شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند و او را محور وحدت واقعی می دانند او عصاره انقلاب اسلامی و ملت بزرگمان است، ابراز کرد: اگر بخواهم با شناخت ۳۷ ساله این شخصبت بزرگ را معرفی کنم می گویم شهید سلیمانی تندیس اخلاق، ادب، عرفان و اخلاص است.

همه باور  دارند کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه کرمان را همه باور کردند که پایتخت مقاومت جهان اسلام است، عنوان کرد: در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم رویکرد برنامه ها در کرمان و همچنین توزیع برنامه ها در تمام استان مردمی بود.

وی تصریح کرد: افتخار داریم در این کار بزرگ از هیچ رده دولتی و بنگاه اقتصادی یک ریال برای مراسم سالگرد هزینه نکردیم و این کار بزرگ مردم بود. قبل از سالگرد برنامه هایی از قبیل سرکشی به خانواده های شهدا، تجمع مسوولان، هیاتهای مذهبی سراسر کشور یادواره شهید پورجعفری و… اجرا شد.

این مقام مسئول بیان کرد: از جمعه گذشته تاکنون در گلزار شهدا ۴۱ برنامه محوری داشتیم؛ در بیت الزهرا اجرای برنامه های مذهبی، هیاتی و مردمی به مدت ۲۳ شب برگزار شد.

سردار معروفی اظهار کرد: همچنین برنامه های نخبگی، همایش بین المللی مقاومتف گردهمایی تقریب مذاهب، اختتامیه جشنواره سلیمان سلامت، گردهمایی فرزندان شهدا و.. از جمله برنامه های هفته مقاومت بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: با وجود برنامه های سالگرد، با ورود سیل به استان جمعی از سپاه و بسیج در قالب ۵ قرارگاه به جنوب استان گسیل دادیم که به کمک مردم قلعه گنج و رودبار و منوجان شتافتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این خواسته قلبی شهید سلیمانی که خدمت به مردم بود را در کنار سالگرد به خوبی انجام دادیم.

انتهای پیام/م




فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه جهاد چهل ساله شهید سلیمانی است/ حاج قاسم؛ مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود/ قلوب شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند

منبع:آرمـان
? فروپاشی جبهه فرعونی خلاصه جهاد چهل ساله شهید سلیمانی است/ حاج قاسم؛ مالک اشتر ثانی ایستاده در رکاب ولی فقیه زمان بود/ قلوب شیعه و سنی دل در گرو حاج قاسم دارند