بهگزارش نذیر کرمان از تبریز، فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۵٫۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۵٫۱ درصدی بهعنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بینالمللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱٫۳ بهعنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات […]
بهگزارش نذیر کرمان از تبریز، فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۵٫۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۵٫۱ درصدی بهعنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بینالمللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱٫۳ بهعنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.
گزارش شاخص رضایت فرودگاههای کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی مهرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاههای تبریز، اصفهان و مهرآباد در مهرماه به ترتیب ۷۸٫۳، ۷۵٫۷ و ۷۱٫۸ بوده است.
فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز موفق شد برای دومین بار متوالی در سالجاری، عنوان نخست فرودگاههای برتر کشور را به خود اختصاص دهد. فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت میانگین شاخص رضایت ۷۵٫۱ در جایگاه دوم فرودگاههای برتر کشور قرار گرفت و فرودگاه بینالمللی مهرآباد با میانگین شاخص ۷۱٫۳ سوم شد.
در همین راستا، فرودگاه یزد با میانگین شاخص رضایت ۷۱٫۲ چهارم شد؛ فرودگاه بندرعباس با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه شیراز با ثبت شاخص رضایت ۷۰٫۳ درصد، ششم شد.
فرودگاههای مشهد، زاهدان و اهواز نیز به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۶٫۲، ۶۵٫۷ و ۵۹٫۳ درصد در ردههای هفتم تا نهم قرار گرفتند.
این در حالی است که میانگین شاخص رضایت فرودگاههای کشور در آبان ماه به ۶۹٫۷ درصد رسید که این میزان نسبت به مهرماه، ۰٫۲ درصد افزایش نشان میدهد.
در آبان ماه، ۲۷۷ هزار و ۲۶۱ بازخورد در درگاههای مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۲۵ نظر، معادل ۵۵٫۶ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاههای منتخب طرح بود. ۴۷ هزار و ۱۱ نفر معادل ۱۷ درصد رای دهندگان، از خدمات فرودگاههای طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رضایت نسبی داشتند.
در آبان ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاههای کشور با شاخص رضایت ۷۵٫۶ درصد، مربوط به نمازخانهها گزارش شد.
در نظرسنجی از نمازخانهها، ۳۳ هزار و ۴۶۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر، معادل ۶۱٫۵ درصد کل شرکت کنندگان، از خدمات ارائه شده در نمازخانههای فرودگاهی رضایت کامل داشتند.
جایگاه دوم خدمات برتر، با میانگین شاخص رضایت ۷۴٫۳ درصد به سرویسهای بهداشتی و امکانات جانبی، مانند نمازخانهها تعلق گرفت و گروه اطلاعات پرواز، با میانگین شاخص رضایت ۷۲٫۶ درصد سومین گروه در ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.
انتهای پیام/
منبع: تسنــیم ? فرودگاههای برتر ایران مشخص شدند/ تبریز دوباره سبقت گرفت
حال و هوای پایتخت مقاومت اسلامی در آستانه پنجمین سالگرد سردار دلها حال و هوای عجیبی است و در سرمای زمستان به فکر میزبانی از زائران حاج قاسم هستند. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، فصل سرد سال به نخستین روز خود رسید و در روزهایی که خیلیها در اندیشه شب […]
امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه فتنههای پیچیدهای در راه است که همه باید مراقب و هوشیار باشیم، گفت: گاهی اوقات خیلی از افراد در داخل فتنه قرار میگیرند و با عدم تشخیص به موقع به سمت سقوط میروند. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجتالاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی […]
مدیرکل اموربانوان استانداری کرمان، گفت: تبلیغات دشمن برای به انحراف کشیدن جامعه و سقوط بنیان خانواده است و تسهیل و تسریع امر ازدواج در کشور ضروری است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مریم السادات طباطبایی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه کرمان با تبریک میلاد با سعادت […]
سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هیات همراه امروز با حضور در گلزار بین المللی شهدای کرمان و اهدای گل و فاتحه به شهدای آرمیده در این مکان ادای احترام کردند. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب […]
× سه = سه