فرمانده سپاه ثارالله: صهیونیست‌ها در بدترین حالت هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در جنایات رژیم صهیونیستی به اقدام دشمن در به راه‌انداختن جنگ شناختی و عملیات روانی پرداخت و گفت: صهیونیست‌ها در بدترین حالت هستند و ترور شهید نصرالله پیروزی برای آنها نبوده است. به گزارش نذیر کرمان؛ سردار محمدعلی نظری ادامه داد: دشمن […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در جنایات رژیم صهیونیستی به اقدام دشمن در به راه‌انداختن جنگ شناختی و عملیات روانی پرداخت و گفت: صهیونیست‌ها در بدترین حالت هستند و ترور شهید نصرالله پیروزی برای آنها نبوده است.

به گزارش نذیر کرمان؛ سردار محمدعلی نظری ادامه داد: دشمن می‌خواهد با عملیات روانی، هم ترس و واهمه راه بیندازد و هم اینکه تصمیم نامناسب گرفته شود. اما بهترین کار در حال حاضر، اعلام انزجار و همراه کردن دنیا با جبهه مقاومت و نشان دادن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به برگزاری هفته مقاومت و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه گفت: هفته مقاومت همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مکتب و راه شهید سلیمانی کم‌رنگ نخواهد شد.
انتهای پیام


فرمانده سپاه ثارالله: صهیونیست‌ها در بدترین حالت هستند

منبع: بــرنا
? فرمانده سپاه ثارالله: صهیونیست‌ها در بدترین حالت هستند