فرمانده انتظامی کرمان موظف است استان را برای مخلان امنیت، ناامن کند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز سردار فرشید وظیفه دارد که استان کرمان را برای کسانی‌که قصد دارند به امنیت مردم خدشه وارد کنند، ناامن کند. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور مسئولان استانی، انتظامی و نظامی برگزار شد. احمدرضا […]

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز سردار فرشید وظیفه دارد که استان کرمان را برای کسانی‌که قصد دارند به امنیت مردم خدشه وارد کنند، ناامن کند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با حضور مسئولان استانی، انتظامی و نظامی برگزار شد.

احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان با سلام بر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان، دوستداران و دنبال کنندگان راهش، افزود:  سلام ما بر محرم که خط راه شهدا را از دیروز تا به امروز ترسیم کرد و تا عاشورا هست، همه چیز وجود دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: محرم خط و راه مکتب شهادت را ترویج داده است، وقتی محرم و عاشورا وجود دارد گویا همه‌ چیز وجود دارد از جمله فداکاری، علم، ادب، معرفت، ایثار و همه چیزی را که می‌شود در زندگی خوب سرلوحه قرار داد.

 
وی ادامه داد: اگر همه فرهنگ عاشورا را در فداکاری امام حسین(ع) و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها معنا کنیم گویا چیزی جز گذشت و خدمت وجود ندارد.
 
رادان عنوان کرد: چرخ خدمت قرار است بر چرخش تداوم داشته باشد و سفره خدمت همچنان بر روی مشتاقان پهن و درب خدمت باز است، از این رو چه خوب که وقتی  چنین سفره‌ای برای خدمت پهن است، انسان‌ها از آن بهره‌مند شوند.
 
فرمانده کل انتظامی کشور اظهار کرد: خدمت انتظامی یکی از خدمت‌های سخت، حساس، پراسترس، پر جوش و خروش است و در آمیخته با مردم، فرهنگ‌ها و با شور و احساس است بنابراین وقتی این خدمت بخواهد به اجرا تبدیل شود دارای ویژگی‌هایی است که اگر توام با دقت و درایت نباشد به نتیجه خوبی نخواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: شهادت می‌دهم که سردار ناظری خدمت‌ صادقانه در این فرد در عرصه‌های مختلف و جغرافیای کشور وجود داشت.
 
رادان با بیان اینکه سردار ناظری قبل از این خدمت، معلم بود، گفت:  این سردار در طول خدمت نقش معلمی را از دست نداد حتی در ماموریت‌های سخت انتظامی، این‌که در همه سطوح ماموریت یک نفر نقش معلمی‌اش را همیشه ایفا کند از برجستگی‌های خاصی بود که در وجود سردار ناظری بود.

فرمانده کل انتظامی کشور تاکید کرد: در طول  مدت خدمت، سردار ناظری، مردم را به آرمان‌های خود و خانواده‌اش ترجیح داد و حتی در این صحنه وظیفه معلمی را از دست نداد، او معلمی در صحنه بود و از ویژگی‌های مهم سردار ناظری در طول خدمتش، در صحنه بودن او بوده است.

وی تاکید کرد: ویژگی خاص سردا‌ر ناظری این بود که در تلاش برای رفع مشکلات همکارانش حتی به التماس نیز می‌افتاد، دلسوز خانواده شهدا، رزمندگان و آسیب‌دیدگان در طول خدمت بود، جامع‌نگر، برنامه‌محور و توسعه‌نگر بود و با همه این ویژگی‌ها بسیار مشورت‌پذیر بوده است.
 

کرمان شهری بین‌المللی است

سردار رادان با بیان اینکه سردار ناظری ثابت کرد؛ تحول‌گرا و مستقل است و همکارانش را به هیچ‌چیز نمی‌فروشد، گفت: از آن‌جا که کرمان شهری بین‌المللی است و امروزه شهر مردم کرمان با وجود حاج‌قاسم شناخته می‌شود، به دنبال این بودیم فرد توانمندی را معرفی کنیم.
 
فرمانده کل انتظامی کشور اذعان کرد:  از آن‌جا که منطقه کرمان مهم است، سردار ناصر فرشید را به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمان انتخاب کردیم و درخواست داریم که همه مسئولان استان کرمان و همکارانش او را حمایت کند تا در این پست نیز چون پست‌های پیشین خود بدرخشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هیچ فرماندهی بدون همراه خوب، فرمانده موفقی نخواهد بود، از این رو تقاضای همکاری با او را دارم‌ و از امروز سردار فرشید وظیفه دارد که استان کرمان را  برای کسانی‌ که قصد دارند به امنیت مردم این استان خدشه وارد کنند، ناامن کند.

انتهای خبر/ اعظم طهماسبی

 




فرمانده انتظامی کرمان موظف است استان را برای مخلان امنیت، ناامن کند

منبع:آرمـان
? فرمانده انتظامی کرمان موظف است استان را برای مخلان امنیت، ناامن کند