فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:افزایش چهار برابری توقیف موتورسنگین‌های قاچاق در رفسنجان | اخبار رفسنجان

به گزارش خانه‌خشتی؛ سرهنگ موسی امیرسبتکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران در رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و همچنین روز خبرنگار اظهار کرد: یک تعامل خوب و سازنده بین اصحاب رسانه و نیروی انتظامی وجود دارد و با کمک خبرنگاران، مردم از زحمات فرزندان خود […]


به گزارش خانه‌خشتی؛ سرهنگ موسی امیرسبتکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران در رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و همچنین روز خبرنگار اظهار کرد: یک تعامل خوب و سازنده بین اصحاب رسانه و نیروی انتظامی وجود دارد و با کمک خبرنگاران، مردم از زحمات فرزندان خود در نیروی انتظامی آشنا می‌شوند.

وی در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد از پلیس در شهرستان در طی پنج ماه گذشته پرداخت و گفت: ۲۱ هزار و ۶۷۳ مورد تماس با فوریت پلیسی ۱۱۰ در این مدت برگرفته از اعتماد مردم به ناجاست.
وی افزود: میانگین حضور واحد گشت در محل نیز ۱۷ درصد ارتقا داشته و زودتر در محل حاضر شده است.
امیرسبتکی به اقدامات قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان با همکاری فرمانداری، سپاه و بسیج و ادارات اشاره و بیان کرد: نتیجه این زحمات کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت در شهرستان بوده است.
وی با اشاره به افزایش ۵۸ درصدی دستگیری معتادین متجاهر گفت: مطالبه ما از مسئولان مربوطه این است که محلی برای نگهداری و بازپروری و برگرداندن این افراد به جامعه پیگیری شود.
فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان از افزایش ۵۸ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: دستگیری اتباع غیرمجاز ۲۱ درصد و توقیف خودروهای شوتی ۲۱ درصد افزایش داشته است.
سرهنگ امیرسبتکی یادآور شد: موتورسیکلت‌های قاچاق، سنگین و مزاحم که در سطح شهر ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، ۴۶۷ درصد افزایش توقیف داشته است.
وی خاطرنشان کرد: خودروهای متخلف با افزایش ۳۴ درصدی و موتورسیکلت‌های آزاردهنده به ویژه در میادین اصلی شهر با افزایش ۴۰ درصدی توقیف شدند.
فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه ۳۳ درصد از تصادفات در شهر و ۶۷ درصد در جاده‌ها رخ می‌دهد تصریح کرد: در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیاز به کار فرهنگی است و یکی از مسئولیت های اجتماعی خبرنگاران در این زمینه‌هاست.
وی با اشاره به جرائم مربوط به فضای مجازی بیان کرد: در این رابطه۲۳ نفر مجرم فضای مجازی دستگیر شدند و ۷۳ درصد جرائم برداشت غیرمجاز از حساب،
۱۰ درصد کلاهبرداری و مابقی مربوط به سایر جرائم فضای مجازی بوده است.
سرهنگ امیرسبتکی در پایان به اجرای موفق طرح نور در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: پلیس به طرح نور ورود کرده و این طرح کماکان ادامه دارد.
گفتنی در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار با هماهنگی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از خبرنگاران تجلیل بعمل آمده است.

انتهای پیام/

منبع: نذیر کرمان
?فرمانده انتظامی رفسنجان خبر داد:افزایش چهار برابری توقیف موتورسنگین‌های قاچاق در رفسنجان : اخبار استان کرمان – رفسنجان