فرش آسفالت بر چهره روستای سلیمان آباد فاریاب

به دنبال مطالبات مردمی در پی آسفالت، اجازه ساخت و ساز مسکن، اجرای طرح هادی به روستای سلیمان آباد فاریاب داده شد.  به گزارش فت فتو از فاریاب؛ فاز عملیاتی آسفالت معابر روستای سلیمان آباد اجرایی  شد. اگر گذرتان این روز ها به روستای سلیمان آباد فاریاب بیفتد خودرو های عمرانی شهرداری فاریاب را می […]

به دنبال مطالبات مردمی در پی آسفالت، اجازه ساخت و ساز مسکن، اجرای طرح هادی به روستای سلیمان آباد فاریاب داده شد.

 به گزارش فت فتو از فاریاب؛ فاز عملیاتی آسفالت معابر روستای سلیمان آباد اجرایی  شد.

اگر گذرتان این روز ها به روستای سلیمان آباد فاریاب بیفتد خودرو های عمرانی شهرداری فاریاب را می بینید که به جان جاده های خاکی راه های روستایی فاریاب افتاده اند.

تیغه های قوی خاک های فرسوده ی خیابان‌ها را برمی دارند شن تازه را جای گزین می‌کنند و روکش سیاهی قیر بر صورت شن های کوبیده شده باغلطک می نشیند.

جاده ی سلیمان آباد جاده ای پر رفت و آمد که ساکنین زیا ی را دارد از این پس نیز به جای گرد و غبار رنگ مشکی آسفالت خود را به رخ رهگذران و رانندگان می‌کشد.

طبق اظهارات سید حسام حسینی فرماندار فاریاب در یک دهه گذشته به دلیل نشست بخشی از زمین ها ساخت و ساز و تسهیلات دولتی به هیچکدام از اهالی داده نمی شد، که این مشکل با پیگیری فرماندار و با حضور دکتر حمیدی مدیر کل مسکن در بنیاد مسکن کشور در این روستا و برسی میدانی، اجازه ساخت و ساز مسکن و اجرای طرح هادی روستا به بنیاد مسکن داده شد تا مردم از بلاتکلیفی چندین ساله در آیند.

وی در پایان خاطر نشان کرد با آسفالت جاده های روستایی اجازه ساخت و ساز هم به روستاییان داده شد امید واریم شاهد پیشرفت بخش های عمرانی بیشتری در این روستا باشیم.

انتهای پیام/فاریاب




فرش آسفالت بر چهره روستای سلیمان آباد فاریاب

منبع:آرمـان
? فرش آسفالت بر چهره روستای سلیمان آباد فاریاب