فردا همچون گذشته حماسه‌ای دیگر خلق کنید

نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آحاد مردم برای حضور گسترده و پرنشاط در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد. شهباز حسن پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه ایران طی ۴۵ سال گذشته با یقین به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ […]



نذیر کرمان/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از آحاد مردم برای حضور گسترده و پرنشاط در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دعوت کرد.

شهباز حسن پور در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه ایران طی ۴۵ سال گذشته با یقین به آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم» و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خون پاک شهدا، رای همراهی خود به جمهوری اسلامی را در صندوق تعیین سرنوشت کشور انداخته‌اند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مجریان که تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی امن و در عین سلامت اندیشیده‌اند، گفت: نامزدها و هواداران بزرگوارشان که اصول اخلاقی را در زمان تبلیغات مدنظر داشته‌اند، رسانه‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی که وظیفه خطیر آگاهی بخشی را به عهده داشته و دارند و نیز مردم دیار کریمان، عرصه انتخابات را هم فرصتی برای حضور و همگامی می‌دانند.

حسن پور گفت: امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم همچون گذشته با حضور گسترده و پرنشاط پای صندوق‌های رای، برگ زرین دیگری به افتخارات استان کرمان بیفزاییم.

انتهای پیام


فردا همچون گذشته حماسه‌ای دیگر خلق کنید

منبع: ایـسنا
? فردا همچون گذشته حماسه‌ای دیگر خلق کنید