فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی کرمان منتشر شد

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان منتشر شد. در این اطلاعیه شرایط تخصصی عضویت در انجمن هنرهای نمایشی برای فعالان این عرصه شامل کارگردانی،بازیگری،نمایشنامه‌نویسی،طراحی و ساخت عروسک،طراحی صحنه و دکور،طراحی و اجرای نور،چهره‌پردازی،آهنگ‌سازی نمایش،نورپردازی نمایش،عکاسی نمایش،طراحی لباس،نمایش‌های آیینی و سنتی (تعزیه‌خوانی)،تهیه‌کنندگان نمایش و و […]

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: فراخوان پذیرش عضویت در مجمع عمومی و انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان کرمان منتشر شد.

در این اطلاعیه شرایط تخصصی عضویت در انجمن هنرهای نمایشی برای فعالان این عرصه شامل کارگردانی،بازیگری،نمایشنامه‌نویسی،طراحی و ساخت عروسک،طراحی صحنه و دکور،طراحی و اجرای نور،چهره‌پردازی،آهنگ‌سازی نمایش،نورپردازی نمایش،عکاسی نمایش،طراحی لباس،نمایش‌های آیینی و سنتی (تعزیه‌خوانی)،تهیه‌کنندگان نمایش و و سایر عوامل نمایشی اعلام و از داوطلبان عضویت در انجمن نیز برای ارسال تقاضا و ارسال مدارک دعوت شده است.

بر مبنای این فراخوان حداقل ۱۰ سال سابقۀ موثر و فعال در شاخه‌های هنرهای نمایشی شرط اصلی عضویت و همچنین داشتن حداقل مدرک کارشناسی از شروط اختصاصی عضویت در هیئت مدیره انجمن است.

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان،با توجه به تصویب و ابلاغ اساسنامۀ جدید از سوی انجمن هنرهای نمایشی ایران،‌ عضوگیری این انجمن آغاز شده است.

برابر اساسنامۀ جدید انجمن‌های هنرهای نمایشی استان‌ها که به تایید هیئت رسیدگی به مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده،از این پس امکان فعالیت صنفی هنرمندان نمایش به شکل رسمی و مستقل از استان‌ها فراهم شده است.




فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی کرمان منتشر شد

منبع:خبر کرمان
?

فراخوان عضویت در انجمن هنرهای نمایشی کرمان منتشر شد

:اخبار استان کرمان – فرهنگ