فجازی‌ها صدای خسته نخل‌داران مظلوم شدند | اخبار استان کرمان

از صبح امروز فعالان فضای مجازی شهرستان فهرج در دو بستر اینستاگرام و توییتر مظلومیت نخل‌داران و کشاورزان فهرج را به گوش مسئولان رساندند. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان»؛ از صبح امروز فعالان فضای مجازی شهرستان فهرج در دو بستر توییتر و اینستاگرام با کلید واژه #نخلداران_مظلوم_فهرج صدای رسای این قشر عزیز […]




از صبح امروز فعالان فضای مجازی شهرستان فهرج در دو بستر اینستاگرام و توییتر مظلومیت نخل‌داران و کشاورزان فهرج را به گوش مسئولان رساندند.

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی«نذیر کرمان»؛ از صبح امروز فعالان فضای مجازی شهرستان فهرج در دو بستر توییتر و اینستاگرام با کلید واژه #نخلداران_مظلوم_فهرج صدای رسای این قشر عزیز بودند و با ارسال محتواهای متنی و چندرسانه ای مظلومیت کشاورزان فهرج را به گوش مسئولان رساندند.

انعکاس مظلومیت کشاورزان فهرجی و ضرر و زیانی که پیرامون خشکیدگی خوشه‌های خرما متحمل شدند، مطالبه از مسئولان استانی و کشوری برای رسیدگی به آفت خشکیدگی، مطالبه از مسئولان برای پرداخت در خور شأن بیمه محصول خرما به کشاورزان، انتقاد از مسئولان بابت خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی، مطالبه از دستگاه قضا جهت برخورد با دلالان خرما و … از جمله محورهای مطالب انتشاری فعالان فضای مجازی فهرج در پیام‌رسان‌های توییتر و اینستاگرام بود.

انتهای خبر/لعیاسالاری


فجازی‌ها صدای خسته نخل‌داران مظلوم شدند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? فجازی‌ها صدای خسته نخل‌داران مظلوم شدند