فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست

نذیر کرمان/کرمان امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست و نیاز به بصیرت و مراقبت ما برای خنثی کردن دارد، گفت: در شرایط امروز دشمن برای نا امن کردن کشور و پایگاه اصلی ولایت و امامت نقشه کشیده و خواب‌هایی دیده که باید به ویژه نسل جوان مراقب باشند. حجت‌الاسلام والمسلمین […]

نذیر کرمان/کرمان امام‌جمعه کرمان با بیان اینکه فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست و نیاز به بصیرت و مراقبت ما برای خنثی کردن دارد، گفت: در شرایط امروز دشمن برای نا امن کردن کشور و پایگاه اصلی ولایت و امامت نقشه کشیده و خواب‌هایی دیده که باید به ویژه نسل جوان مراقب باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با دعوت همه به رعایت تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام رضا علیه السلام و شرایط آن زمان اظهار کرد: جامعه اسلامی با بحران فرهنگی و فتنه‌های مختلف روبه‌رو بود که توسط علما شبهه‌ها را مطرح می‌کردند.

وی افزود: آنها جریان اصلی که مقابل خود می‌دانستند، جریان امامت و سردمدار آن امام رضا (ع) بود لذا حکومت تلاش می‌کرد جریان امامت در عقل و متطقه زمین‌گیر شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی تصریح کرد: رهبری معیار و شاخص در سخنان خود دادند.

وی تصریح کرد: بخشی از نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و خنثی شده است.

علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه امروز کرمان بیان کرد: حکومت و اشخاص باید دین محور باشند و مردم باید مراقب باشند آنهایی که در راس هستند، چقدر دیندار و به دین عمل می‌کنند.

وی تاکید کرد: بسیاری از مردم به ظاهر دیندار هستند، اما زمان انتخاب بین دین و دنیا، آنها دنیا را انتخاب می‌کنند و بسیاری از ضربه‌هایی که جامعه اسلامی خورده از طرف همین افراد بوده و در زمان امام حسین(ع) همین اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط کشورهای اسلامی گفت: سیل و زلزله مردم لیبی و مراکش را گرفتار کرده و جامعه اسلامی خودش را همدرد می‌داند و تا جایی که امکان دارد باید کمک کنیم. مسلمانان این کشورها آواره و بی پناهگاه هستند که هم از نگاه اسلامی و هم انسانی موظف به توجه هستیم.  
علیدادی سلیمانی در پایان با تسلیت مجدد فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) گفت: سخنان آن حضرت در تربیت انسانی در زمان خودشان، ما و آینده، تربیت انسان کامل را در کنار قرآن شکل می‌دهد.

انتهای پیام




فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست

منبع: ایـسنا
? فتنه دشمنان اسلام تمام شدنی نیست