فتح‌الله طاهری درگذشت | اخبار اصلاحات

این بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون امروز جمعه ـ ۱۹ مرداد ماه ـ به دلیل وخیم شدن عوارض ناشی از بیماری گوارشی که از مدتی قبل به آن مبتلا شده بود، درگذشت. بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و […]


این بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون امروز جمعه ـ ۱۹ مرداد ماه ـ به دلیل وخیم شدن عوارض ناشی از بیماری گوارشی که از مدتی قبل به آن مبتلا شده بود، درگذشت.

بازی در فیلم‌های «سد معبر»، «محمد رسول الله»(ص)، «پرویز»، «یک اسم» و سریال‌های «نوبت لیلی»، «سیاوش»، «شرایط خاص»، «دردسرهای عظیم»، «قهر و آشتی»، «سه در چهار» و «متهم گریخت»، بخشی از کارنامه هنری طاهری است.

او سابقه ۶۰ سال اجرای تعزیه را دارد و در چندین نمایش‌ با داود فتحعلی بیگی همکاری داشته است.

زنده یاد طاهری تئاتر را از لاله زار زمانی که ۲۰ ساله بود شروع کرد. همچنین تعزیه خوانی را از ۱۲ سالگی در گرمسار شروع کرده بود. نخستین کار تصویری این بازیگر، ۲۰ سال پس از ورودش به تئاتر شکل گرفت. این فیلم در سال ۱۳۶۰ با نام عاشورایی دیگر در کربلای ما برای بنیاد شهید با کارگردانی مجتبی شریعت پناهی و بازی محمود عزیزی، مجید لیاقت و داود رحمتی ساخته شد.

انتهای پیام


فتح‌الله طاهری درگذشت

منبع: اصلاحات نیوز
? فتح‌الله طاهری درگذشت