فاطمیه کرمان جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید سلیمانی بود

تولیت تکیه فاطمیه شهر کرمان گفت: اجلاسیه بیست و یکم پیر غلامان حسینی بر محور مقاومت می‌چرخد و ما افتخار می‌کنیم که تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود و در واقع این محل قدمگاه شهید مقاومت است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مرتضی لطفی در جمع خبرنگاران با […]



تولیت تکیه فاطمیه شهر کرمان گفت: اجلاسیه بیست و یکم پیر غلامان حسینی بر محور مقاومت می‌چرخد و ما افتخار می‌کنیم که تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود و در واقع این محل قدمگاه شهید مقاومت است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ مرتضی لطفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاسیه پیر غلامان حسینی در کرمان اظهار کرد: در رأس خادمان سیدالشهدا علیه‌السلام افراد قابل احترامی هستند؛ اما افرادی که واقعاً شاخص هستند باید مورد تجلیل واقع شوند.
 

وی با اشاره به اینکه حاج ماشاءالله لطفی ۲۱ سال قبل برای اجلاسیه پیر غلامان از کرمان رفت، افزود: پیشنهاد من برای برگزاری اجلاسیه پیر غلامان حسینی در کرمان این است که از افرادی دلجویی شود که خدمات زیادی داشتند؛ اما اکنون بیمار و خانه‌نشین هستند و اینکه به‌عنوان مداح و خادم دیده شود.
 
لطفی با اشاره به آمادگی تکیه فاطمیه کرمان برای میزبانی از اجلاسیه پیر غلامان حسینی عنوان کرد: اماکن آبرومند و ریشه‌داری از جمله گلزار شهدا، بیت الزهرا حاج‌قاسم سلیمانی و حسینیه ثارالله را در کرمان داریم که بایستی از این مکان‌ها و از تکایای قدیمی و شاخص در اجلاسیه استفاده شود.
 
تولیت تکیه فاطمیه کرمان گفت: اجلاسیه بیست و یکم پیر غلامان حسینی بر محور مقاومت می‌چرخد و ما افتخار می‌کنیم که تکیه فاطمیه جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود و از اینجا شروع شد و در واقع این محل قدمگاه شهید مقاومت است و مورد عنایت حاج‌قاسم بوده است.
 
وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به برکات مجالس عزاداری امام حسین علیه‌السلام بیان کرد: در این مجالس اگر با خلوص نیت و قطع امید از بقیه بیاییم و با عشق بخواهیم حتماً حاجت خود را می‌گیریم و اینجا درگاه ناامیدی نیست و حاجتی نبوده که در این خانه به من داده نشده باشد و معتقدم همه مجالسی که به نام ائمه پایه‌گذاری می‌شود برکت خود را دارد.

منبع:ایسنا
انتهای خبر/م


فاطمیه کرمان جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید سلیمانی بود

منبع:آرمـان
? فاطمیه کرمان جایگاه آغاز مبارزه انقلابی شهید سلیمانی بود