فاز چهارم خانه معلم کرمان افتتاح شد

گروه استان‌ها ـ فاز چهارم خانه معلم کرمان با حضور زینی‌وند استاندار کرمان به منظور خدمات دهی بیشتر به فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، فاز چهارم خانه معلم کرمان عصر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان و […]

گروه استان‌ها ـ فاز چهارم خانه معلم کرمان با حضور زینی‌وند استاندار کرمان به منظور خدمات دهی بیشتر به فرهنگیان استان کرمان افتتاح شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، فاز چهارم خانه معلم کرمان عصر امروز با حضور علی زینی‌وند استاندار کرمان، احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان استان کرمان افتتاح شد.

احمد اسکندری‌نسب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این تالار با تبریک سالروز میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت اظهار داشت: بحث منزلت معلم با شعار محقق نمی‌شود و عملاً باید تلاش کنیم تا در کنار معیشت معلمان، منزلت آنها را نیز ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز چهارم خانه معلم کرمان خاطر نشان کرد: افتتاح این مراکز گام عملی کوچکی برای تقویت هویت و منزلت معلمان استان کرمان در جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از راه‌اندازی مراکز آموزشی و رفاهی ویژه فرهنگیان در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد و افزود: همه این طرح‌ها با استفاده از منابع اختصاصی و بدون صرف بودجه عمومی به بهره برداری رسیده است.

۷۱ درصد دانش آموزان کرمانی واکسن کرونا دریافت کردند
استاندار کرمان: تعطیلی مدارس تبعات و آسیب‌های بسیار بدی برای دانش آموزان و آینده کشور دارد
دسترسی رایگان دانش آموزان به شبکه شاد با مصوبه شورای عالی فضای مجازی/ الزامات توسعه آموزش مجازی در کشور چیست؟

وی عنوان کرد: تالار مراسمات که در فاز چهارم خانه معلم کرمان افتتاح شد با مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع  ظرفیت پذیرایی بیش از ۶۰۰ نفر را دارد.

اسکندری‌نسب گفت: مرکز آموزشی رفاهی امام سجاد (ع) شهر کرمان نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان کرمان، احداث شد و بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




فاز چهارم خانه معلم کرمان افتتاح شد

منبع:تسنــیم
? فاز چهارم خانه معلم کرمان افتتاح شد