فاز نخست پست برق «نودژ» به مدار آمد

پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت نودژ به‌منظور تأمین بار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهر نودژ وارد مدار شد. به گزارش گروه اقتصادز پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان؛ حسین صادقی‌نژاد، مجری طرح پست نودژ، با اعلام این خبر گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر […]



پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت نودژ به‌منظور تأمین بار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهر نودژ وارد مدار شد.

به گزارش گروه اقتصادز پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای کرمان؛ حسین صادقی‌نژاد، مجری طرح پست نودژ، با اعلام این خبر گفت: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و به‌منظور تأمین برق مطمئن شهر نودژ و اصلاح ولتاژ مصرف‌کننده به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این طرح که یکی از پروژه‌های حیاتی در راستای تحقق برنامه‌های ۱۸۰‌گانه برای عبور از اوج بار سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود، در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع احداث شده است.

مجری طرح  عنوان کرد:  بخش ساختمانی این پست (طرح H) توسط مجری  ساختمان به‌طور کامل اجرا شده و نصب تجهیزات نیز از فروردین‌ماه آغاز شد که پس از انجام آزمایش‌های لازم، مطابق برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری رسید.

صادقی‌نژاد اضافه کرد: پست نودژ در فاز اول دارای یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۳۲ کیلوولت ۳۰ مگاولت آمپری، یک فیدر ترانس ۱۳۲ کیلوولت، یک فیدر خط ۱۳۲ کیلوولت و ۵ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعویض و راه‌اندازی یک دستگاه ترانسفورماتور در پست فرهنگیان (عنبرآباد ۱) و رفع نواقص و تکمیل فیدر پست ۴۰۰/۱۳۲ کیلوولت میمند جهت برقداری پست سیار جوزم و یک مدار خط منتهی به پست معدن چاه فیروز از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای خبر/طهماسبی


فاز نخست پست برق «نودژ» به مدار آمد

منبع:آرمـان
? فاز نخست پست برق «نودژ» به مدار آمد