اصلاحات نیوز | باشگاه فولاد خوزستان پس از حضور یحیی گلمحمدی به عنوان سرمربی، نام چند بازیکن خارجی از جمله گادوین منشا و کریستوفر کنت را در لیست خروجی خود قرار داد. این بازیکنان پس از حواشی فراوان قرارداد خود را با باشگاه فسخ کردند. به گزارش خبرورزشی، اما حالا مشخص شده است که مدیریت […]
اصلاحات نیوز | باشگاه فولاد خوزستان پس از حضور یحیی گلمحمدی به عنوان سرمربی، نام چند بازیکن خارجی از جمله گادوین منشا و کریستوفر کنت را در لیست خروجی خود قرار داد. این بازیکنان پس از حواشی فراوان قرارداد خود را با باشگاه فسخ کردند.
به گزارش خبرورزشی، اما حالا مشخص شده است که مدیریت باشگاه برای فسخ قرارداد این بازیکنان به همراه ابراهیم حصار، لوکاس کاندیدو و جفرسون باهیا، مبلغی در حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار (معادل ۶۵ میلیارد تومان) غرامت پرداخت کرده است.
فسخهای جنجالی و پرداخت غرامتهای سنگین به بازیکنان خارجی باعث شده که بازرسی شرکت فولاد خوزستان به این موضوع ورود کند و نمایندگانی را برای بررسی ماجرا به باشگاه اعزام کند.
منبع: اصلاحات نیوز ? غرامت نجومی فولاد به منشا و بازیکنان خارجی/ بازرسی کارخانه ورود کرد
به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از تسنیم، صبح امروز محسن پاکنژاد، وزیر نفت، بهمنظور بازدید میدانی از بخشهای مختلف تولید گاز و سنجش میزان آمادگی برای زمستان ۱۴۰۳ وارد عسلویه شد. طبق آنچه سایت اطلاعرسانی وزارت نفت از صحبتهای وزیر نفت در این بازدید منتشر کرده، پاکنژاد اظهار داشت: سفر به عسلویه بهمنظور بازدید از […]
به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طبق دستور موقت صادره از سوی کمیته انضباطی، محمود فکری، سرمربی تیم مس شهر بابک، به دلیل اظهارات خود در کنفرانس خبری و نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم است. سرمربی مس شهربابک جهت ادای توضیح باید […]
به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، این گفته، ویژگیهای بیتکوین را در مقایسه با داراییهای مالی معمولی مانند طلا و خزانهداری ایالاتمتحده توضیح داد که برخلاف عرضه متغیر بازارهای ایالاتمتحده، بلک راک عرضه بیتکوین را ثابت میداند. اوراق قرضه خزانهداری و طلا تا حدودی ثابت اما برخلاف نوسان نسبتا کم سهام ایالاتمتحده، نوسانات بیتکوین همچنان بالاست. […]
اصلاحات نیوز | دکتر محمدجعفر قائمپناه، معاون اجرایی رئیس جمهور در یادداشتی نوشت: دولتی در دنیا نیست که به وجود رابطه دوجانبه (از حیث رابطه معنادار متقابل) میان بازدهی آموزشی با میزان توسعهیافتگی کشورش اعتقادی نداشته باشد؛ به این معنی که در هر جامعهای، نهادهای آموزشی، هم از سطوح مختلف توسعه موجود در آن جامعه، […]
× 5 = پنج