غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای ارزوئیه توسط شهردار جدید و اعضای شورای شهر ارزوئیه

به مناسبت روز شهداء شهردار ارزوئیه به همراه اعضای شورای شهر با حضور در گلزار شهدای ارزوئیه با آرمان های والای شهیدان انقلاب تجدید بیعت کردند. به گزارش فت فتو از ارزوئیه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب در نخستین روز کاری شهردار ارزوئیه و به مناسبت روز شهداء برگزار شد. همزمان با ۲۲ […]

به مناسبت روز شهداء شهردار ارزوئیه به همراه اعضای شورای شهر با حضور در گلزار شهدای ارزوئیه با آرمان های والای شهیدان انقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش فت فتو از ارزوئیه تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب در نخستین روز کاری شهردار ارزوئیه و به مناسبت روز شهداء برگزار شد.

همزمان با ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و در  نخستین روز فعالیت شهردار جدید ارزوئیه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی و نماینده جامعه ایثارگران شهرستان و جمعی از کارمندان شهرداری قبور مطهر شهدای گمنام و گلزار شهدای ارزوئیه غبار روبی و گلباران شد.

در این آیین شرکت کنندگان با غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام و شهدای شهر ارزوئیه و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهیدان گلگون کفن تجدید پیمان کردند.

مسعودی شهردار ارزوئیه طی برگزاری اين مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: نخستین روز فعالیت خود در شهرداری ارزوئیه را به نام و یاد شهدا متبرک می کنیم و از روح بلند این عزیزان و برگزیدگان الهی جهت توفیقِ خدمتِ صادقانه به مردم شریف استمداد می طلبیم.

انتهای پیام / جواد بختیاری زاده




غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای ارزوئیه توسط شهردار جدید و اعضای شورای شهر ارزوئیه

منبع:آرمـان
? غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای ارزوئیه توسط شهردار جدید و اعضای شورای شهر ارزوئیه