غافلگیری سارق ۳۰ میلیارد طلا در کرمان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از غافلگیری سارق ۳۰ میلیارد طلا در کرمان خبر داد و اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری وقوع یک مورد سرقت از یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان به ۱۱۰ گزارش شد. وی ادامه داد: با حضور ماموران […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از غافلگیری سارق ۳۰ میلیارد طلا در کرمان خبر داد و اظهار داشت: اوایل خرداد ماه سال جاری وقوع یک مورد سرقت از یک منزل در یکی از نقاط شهر کرمان به ۱۱۰ گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس آگاهی کرمان در صحنه، مشخص شد سارق با بستن دست و پای صاحبخانه اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و برخی وسایل گران قیمت این منزل کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه جرم و پیجویی‌های بی‌وقفه‌ای که ظرف ۲ هفته به صورت شبانه روزی جریان داشت به دست داشتن یک متهم سابقه‌دار در این سرقت پی بردند.

وی با بیان اینکه پس از واکاوی دقیق شواهد و مدارک موثق، این متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در سطح شهر کرمان شناسایی و دستگیر شد، گفت: این متهم در بازجویی‌های بعدی به انجام این سرقت و زورگیری اعتراف کرد.

سردار ناظری با بیان اینکه خوشبختانه در تحقیقات بعدی محل اختفای اموال مسروقه نیز کشف شد، ابراز داشت: بازگشت این حجم طلا و جواهرات به ارزش بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به مالباختگان باعث خوشحالی زاید الوصف این هم استانی شد و خستگی ۲ هفته تلاش شبانه روزی را از تن همکاران پلیس آگاهی زدود.

انتهای پیام/۵۱۱/




غافلگیری سارق ۳۰ میلیارد طلا در کرمان

منبع: تسنــیم
? غافلگیری سارق ۳۰ میلیارد طلا در کرمان