عمل به وعده انتقام از دولت جعلی و قاتل صهیونیستی نزدیک است

به گزارش نذیر کرمان، حسین فسائی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، عنوان کرد: شهید هنیه، رهبر شجاع و مجاهد برجسته، با ایمان و اراده قوی خود، به دفاع از حقوق ملت فلسطین پرداخت و فرزندان خود را در این […]



به گزارش نذیر کرمان، حسین فسائی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین، عنوان کرد: شهید هنیه، رهبر شجاع و مجاهد برجسته، با ایمان و اراده قوی خود، به دفاع از حقوق ملت فلسطین پرداخت و فرزندان خود را در این راه تقدیم کرد.

این شهید بزرگوار توانسته است با عزم و اراده خود، نمونه‌ای از ایستادگی و مقاومت را نشر دهد که برای مردم فلسطین و جهان اسلامی نمونه‌ای الهامبخش است. 

همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی اظهار کردند که، چون این حادثه‌ی تلخ و سخت در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم. ما نیز انتقام خون این شهید شجاع را وظیفه خود می‌دانیم و بر آنیم که از ارتش رژیم صهیونیستی برای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه انتقام بگیریم.

با لطف الهی، هر گاه اعتدال و عقلانیت مانع جرم و ظلم نشود، مرز بین حق و باطل نامعلوم شده و خون مظلومان به همت واعظان حق، به نبردی عزیز و مقدس بدل می‌شود. از این رو، همگان دارای وظیفه‌ای مشترک هستیم که انکار و روشنی خونین قربانیان بیگناه را به عملی فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم. هر آدمی که بی‌انصافی را ناخشنود خود دانسته، به پشتوانه‌ای از شهدا و مظلومان در رقابت با ستم و نفاق بایستد. از سوی دیگر، همکاری و همپیمانی با برادران و خواهران مظلوم فلسطین در راه حق و عدالت، انهدام و افشای مراکز تروریستی و نجات جان بیگناهان بر عهده‌ی همگان قرار دارد. به همین دلیل، باید هرچه سریعتر اقدامی موثر و قاطع جهت انتقام از آدمکشان نامرئی شهدای مظلوم فلسطین صورت داد و نبردی تازه را علیه ظلم و طغیان رژیم صهیونیستی آغاز کرد.

 من و شما و همه دوستداران حق و عدالت در این راه قهرمانانه باید شعله انتقام، همت و گرانی دل را شعار خود قرار دهیم و نهایت جبروت این رژیم قاتل را به حساب نیاوریم.

عمل به وعده انتقام از دولت جعلی و قاتل صهیونیستی نزدیک است.

انتهای پیام/


عمل به وعده انتقام از دولت جعلی و قاتل صهیونیستی نزدیک است

منبع: بــرنا
? عمل به وعده انتقام از دولت جعلی و قاتل صهیونیستی نزدیک است