عمل به وعده‌ انتخاباتی با معرفی کابینه فراجناحی

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای پزشکیان در نخستین گام از تحقق وعده‌هایش باید کابینه‌ای فراجناحی معرفی کند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حمیدرضا ترقی با اشاره به اهمیت معرفی افرادی کارآمد از سوی رئیس جمهور منتخب برای تصدی وزراتخانه‌ها گفت: توصیه‌های رهبر انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان دور دوازدهم […]



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای پزشکیان در نخستین گام از تحقق وعده‌هایش باید کابینه‌ای فراجناحی معرفی کند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حمیدرضا ترقی با اشاره به اهمیت معرفی افرادی کارآمد از سوی رئیس جمهور منتخب برای تصدی وزراتخانه‌ها گفت: توصیه‌های رهبر انقلاب در دیدار اخیر نمایندگان دور دوازدهم حاکی از اهمیت گزینه‌های پیشنهادی برای وزارتخانه‌های دولتی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از دوران تبلیغات انتخاباتی تا امروز که همچنان مراحل بررسی گزینه‌های مختلف از سوی آقای پزشکیان مطرح است وی همواره بر دوری از نگاه حزبی و جناحی در این امر تاکید کرده است، ادامه داد: آقای پزشکیان در نخستین گام از تحقق وعده‌هایش باید طبق آنچه گفته بود عمل کرده و کابینه‌ای فراجناحی معرفی کند.

گذشته افراد در بررسی صلاحیت آن‌ها ملاک مجلس خواهد بود

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه گذشته افراد در بررسی صلاحیت آن‌ها ملاک مجلس خواهد بود، تصریح کرد: باید مسئولیت امور اجرایی کشور به کسانی واگذار شود که قابل اعتماد باشند و در گذشته نشان داده باشند که از حقوق ملت با تمام اعتقاد و باور دفاع کردند.

ترقی با اشاره به اظهارات و مواضع برخی اطرافیان رئیس جمهور منتخب خاطرنشان کرد: آقای پزشکیان باید نسبت به اظهارات برخی اطرافیانش مراقبت داشته باشد چرا که مواضع حاشیه‌ساز برای دولت چهاردهم دردسرساز خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آقای پزشکیان امروز رئیس جمهور همه ملت ایران است، تاکید کرد: نباید سخنی از سوی اطرافیان رئیس جمهور مطرح شود که موجب دلسردی مردم شود، مردم باید به آینده دولت امیدوار باشند تا با رئیس جمهور و اعضای کابینه وی همراهی کنند که حل مشکلات کشور تنها با همراهی مردم امکان‌پذیر است.

منبع: شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا

انتهای خبر/م
 


عمل به وعده‌ انتخاباتی با معرفی کابینه فراجناحی

منبع:آرمـان
? عمل به وعده‌ انتخاباتی با معرفی کابینه فراجناحی