عملیات کاشت نهال در جنوب کرمان ادامه دارد

معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: عملیات تولید و کاشت نهال در شهرستان‌های جنوبی با جدیّت ادامه دارد. به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ رضا سنجری در خصوص عملیات تولید و کاشت نهال در جنوب کرمان گفت: در سال‌جاری تاکنون قریب ۷٠٠ هزار کیسه گلدانی جهت برنامه‌ریزی و […]



معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: عملیات تولید و کاشت نهال در شهرستان‌های جنوبی با جدیّت ادامه دارد.

به‌ گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ رضا سنجری در خصوص عملیات تولید و کاشت نهال در جنوب کرمان گفت: در سال‌جاری تاکنون قریب ۷٠٠ هزار کیسه گلدانی جهت برنامه‌ریزی و کاشت نهال در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در نهالستان‌های جنوب کرمان آماده شده است. 

 
معاون فنی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اینکه نهال‌های تولید شده در ۱۲ محور کاشت می‌شود، افزود: نهال‌های تولیدی در اجرای پروژه‌هایی از جمله زراعت چوب، بادشکن زنده، احیاء معادن، مراتع تخریب و سوخته شده، قانون هوای پاک و سایر موارد استفاده می‌شود. 
 
وی مطرح کرد: امنیت زیستی، غذایی و حفاظت آب‌و‌خاک کشور از مهم‌ترین اهداف طرح ملی چهار ساله کاشت یک میلیارد درخت در نهالستان‌های جنوب کرمان است.
 
رضا سنجری افزایش سرانه فضای سبز و تسریع عملیات بیابان‌زدایی به منظور غلبه‌ بر پدیده شوم بیابان‌زدایی و هجوم ریزگردها را از اهداف مهم اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان برشمرد و تأکید کرد: در جهت تحقق این اهداف از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد. 
 
 
منبع: دقایتوس
 
انتهای خبر/ فلاح


عملیات کاشت نهال در جنوب کرمان ادامه دارد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عملیات کاشت نهال در جنوب کرمان ادامه دارد