عملیات وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام است | اخبار سیاسی

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات وعده صادق ۲، وعده انتقام از مجرمین، وعده خون‌خواهی از شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و تمامی شهدای لبنان و غزه محقق شد. این‌گونه عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران مایه عزت اسلام است. حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری […]



نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات وعده صادق ۲، وعده انتقام از مجرمین، وعده خون‌خواهی از شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و تمامی شهدای لبنان و غزه محقق شد. این‌گونه عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران مایه عزت اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ گفت: خداوند به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، سپاه مقتدر، رهبر عزیز انقلاب و ملت ایران این قدرت و قوت را مرحمت فرموده است که پاسخ دندان‌شکنی به ایادی استکبار جهانی بدهد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲، وعده انتقام از مجرمین، وعده خون‌خواهی از شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و تمامی شهدای لبنان و غزه محقق شد. این‌گونه عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران مایه عزت اسلام است.

وی بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است:« وَلَن يَجعَلَ اللَّهُ لِلكافِرينَ عَلَى المُؤمِنينَ سَبيلًا؛ و خداوند هرگز کافران را بر مؤمنان تسلطی نداده است»؛ این آیه کریمه قرآن اکنون به دست توانای ملت ایران عملیاتی شده است.

علیمرادی افزود: در برهه‌ای سلطه کفار بر کشور برپا بود، آن‌چه می‌خواستند، انجام می‌داند و اکنون این دست سلطه قطع شده است و با قوت و قدرت پاسخ سلطه‌گری، تعدی و تجاوز آن‌ها داده می‌شود؛ امروز ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران مایه سرافرازی اسلام شده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مستکبران رژیم صهیونیستی و اربابان آن‌ها بدانند که باید حد خود را بشناسند و دست خود را از حد خود دراز نکنند، دست خود را کوتاه کنند و جهان اسلام  و دولت‌های اسلامی بدانند که می‌توانند مانند ایران اسلامی و لبنان، یمن، عراق و سوریه قهرمان، مایه عزت اسلام باشند.

وی اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم عزتی که نصیب ملت ایران کرده است، این عزت، کرامت و شرافت را حفظ و تقویت کند و به‌طور کامل سرزمین‌های اسلامی از تحت سلطه کفار و مستکبران قطع شود و آیه کریمه «وَلَن يَجعَلَ اللَّهُ لِلكافِرينَ عَلَى المُؤمِنينَ سَبيلًا» در همه جهان اسلام و نسبت به همه امت اسلامی محقق شود.

علیمرادی با اشاره به مطلب فوق عنوان کرد: البته راز و رمز محقق شدن این دستور خدای متعال، اتحاد مسلمانان است؛ رمز اینکه ملت ایران به این کرامت و شرافت و عزت رسید، اتحاد و همبستگی این ملت بوده است و برای اینکه این دستور خدای متعال جهانی و فراگیر شود، رمزش اتحاد است و اگر این بشود، رژیم صهیونیستی و اربابان آنان نمی‌توانند بر سرزمین‌های اسلامی و مردم مسلمان سلطه داشته باشند.

انتهای خبر/م
 


عملیات وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام است

منبع:آرمـان
? عملیات وعده صادق ۲ مایه عزت اسلام است