عملیات اجرایی فاضلاب شهر بافت آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان بافت گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر بافت با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز می‌شود. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛  صبح امروز فرهاد آراسته در جلسه برنامه‌ریزی طرح فاضلاب شهری شهر بافت عنوان کرد: شرکت احیاء استیل فولاد بافت برنده مزایده سرمایه‌گذاری در احداث تأسیسات فاضلاب شهر بافت به […]



فرماندار شهرستان بافت گفت: عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهر بافت با ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز می‌شود.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛  صبح امروز فرهاد آراسته در جلسه برنامه‌ریزی طرح فاضلاب شهری شهر بافت عنوان کرد: شرکت احیاء استیل فولاد بافت برنده مزایده سرمایه‌گذاری در احداث تأسیسات فاضلاب شهر بافت به روش «بیع متقابل» انتخاب شده و طرح فاضلاب این شهر به‌زودی توسط این شرکت وارد مرحله اجرا می‌شود.

 فرماندار شهرستان بافت در ادامه افزود: شرکت بخش خصوصی برنده این مزایده در ازای واگذاری پساب این طرح را اجرا می‌کند که بر اساس افق طرح ۵۶ هزار نفر از جمعیت این شهر تحت پوشش قرار می‌گیرند.
 
 آراسته خاطرنشان کرد: این طرح شامل ۱۱۳ کیلومتر شبکه جمع‌آوری، ۲ کیلومتر خط انتقال و یک مدول تصفیه‌خانه با حجم ۸ هزار و ۳۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز است.

 یعقوب حاتمی نیز در ادامه عنوان کرد: جلسه‌ای که تابستان سال قبل در فرمانداری شهرستان بافت با حضور مدیران و معاونان محترم آبفا استان و فرماندار شهرستان بافت تشکیل و در خصوص موضوع تصفیه فاضلاب شهری بافت مباحثی مطرح شد، این موضوع به مدیرعامل فولاد بافت و هیئت‌مدیره منعکس شد که مورد استقبال خوب مدیران شرکت قرار گرفت.
 
 مدیر بهره‌‌برداری شرکت احیا استیل فولاد بافت، گفت: این طرح از دیدگاه شرکت احیاء استیل فولاد بافت در راستای مسئولیت اجتماعی و حفظ محیط‌زیست و بهداشت شهرستان بافت و کمک به حفظ منابع آبی و همچنین استفاده از منابع آبی غیرمتعارف برای تولید و صنعت است.

حاتمی در خصوص اجرای این طرح عنوان کرد: اجرا کامل آن و اجرای مطلوب آن منوط به همکاری همه دستگاه‌ها و دوایر ذی‌ربط در شهرستان و استان است و همکاری و استقبال مردم شریف شهرستان بافت از این طرح است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح در باز زمانی سه‌ ساله اجرا خواهد شد و باتوجه‌به برآورد اولیه بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی در شهرستان بافت است که دارای ابعاد زیست‌محیطی، بهداشتی و عمرانی در شهرستان خواهد بود.

انتهای خبر/پوریا


عملیات اجرایی فاضلاب شهر بافت آغاز می‌شود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عملیات اجرایی فاضلاب شهر بافت آغاز می‌شود