عملکرد ناجا استان نمره اول اقتدار و توانمندی در کشور

پور ابراهیمی در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا گفت: امروز افتخار می کنیم که ارزیابی عملکرد نیروی انتطامی استان در کشور نمره اول عملکرد و اقتدار و توانمندی است. به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان  و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا […]

پور ابراهیمی در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا گفت: امروز افتخار می کنیم که ارزیابی عملکرد نیروی انتطامی استان در کشور نمره اول عملکرد و اقتدار و توانمندی است.

به گزارش فت فتو؛ محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان  و راور در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت ناجا در حسینیه ثارالله کرمان، ضمن تسلیت  شهادت سه فرزند برومند مکتب شهدا و حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: به نیابت از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهادت این عزیزان را خدمت خانواده ها و همرزمانشان تسلیت عرض می کنم.
 
وی گفت: امروز افتخار می کنیم که ارزیابی عملکرد نیروی انتطامی استان در کشور نمره اول عملکرد و اقتدار و توانمندی است.
 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این مهم اتفاق نمی افتاد مگر به واسطه غیرت و دلاورمردی فرماندهان و پرسنل نیروی انتطامی.
 
پور ابراهیمی با تاکید بر اینکه امروز نام نیروی انتطامی موجب امنیت و آرامش جامعه است، ابراز کرد: از خدا می خواهیم ما را رهرو شهدا قرار دهد و موجب رضایت شهدا و خانواده هایشان باشیم.
 
انتهای پیام/نامجو
 




عملکرد ناجا استان نمره اول اقتدار و توانمندی در کشور

منبع:آرمـان
? عملکرد ناجا استان نمره اول اقتدار و توانمندی در کشور