عملکرد مسکن و شهرسازی در نهضت ملی مسکن در راور

فرماندار راور از عملکرد اداره مسکن و شهرسازی در نهضت ملی مسکن در این شهر گزارشی را ارائه داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ رضا عباسی گفت: در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۲۰ قطعه زمین در شهر راور […]



فرماندار راور از عملکرد اداره مسکن و شهرسازی در نهضت ملی مسکن در این شهر گزارشی را ارائه داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ رضا عباسی گفت: در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۲۰ قطعه زمین در شهر راور و ۲۵۵ قطعه زمین در روستاها واگذار شده است.

فرماندار راور ادامه داد: تعداد ۸۰۰ متقاضی مسکن ملی جهت اخذ تسهیلات مسکن با سود پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله و به مبالغ ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان و اخیراً ۳۵۰ میلیون تومان جمعاً به اعتبار نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۰۰ متقاضی با بانک‌ها انعقاد قرارداد شده و عملیات ساخت مسکن را آغاز کردند، و تاکنون ۳۰۰ واحد مسکونی به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار راور افزود: معرفی تسهیلات مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان و کارمزد پنج درصد با بازپرداخت ۲۰ ساله برای سال ۱۴۰۳ نیز آغاز شده و در حال حاضر سهمیه بانک‌های پست‌بانک، رفاه، تجارت، صادرات ملی، سپه، ملت و مسکن اعلام شده آیت.

عباسی خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت تاکنون از طرح نهضت ملی مسکن جهت خانه‌دار شدن ۸۰۰ نفر استفاده شده ضمن اینکه در سال جاری هم سهمیه وام ۳۵۰ میلیون تومانی تخصیص یافته که متقاضیان تشکیل پرونده داده و معرفی به بانک در حال انجام است.

انتهای پیام/کمساری


عملکرد مسکن و شهرسازی در نهضت ملی مسکن در راور

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عملکرد مسکن و شهرسازی در نهضت ملی مسکن در راور