علم‌الهدی: دشمن با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد نسل جوان ما غیرتش را از دست بدهد | اخبار اصلاحات

علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه سیاسی نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: میدان، جایی است که باید سه خصوصیت داشته باشد، خصوصیت اول در میدان، داشتن جدیت است. وی با بیان این‌که میدان را باید جدی گرفت، ادامه داد: نمی‌شود میدان را با شعار و حرف اداره کرد، در کنار […]


علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه سیاسی نمازجمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: میدان، جایی است که باید سه خصوصیت داشته باشد، خصوصیت اول در میدان، داشتن جدیت است.

وی با بیان این‌که میدان را باید جدی گرفت، ادامه داد: نمی‌شود میدان را با شعار و حرف اداره کرد، در کنار این جدی گرفتن باید مجاهده کرد نه این که تنها عقیده داشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به دومین خصوصیت میدان یعنی «تکلیف مداری» اشاره و خاطرنشان کرد: خصوصیت دوم میدان، «تکلیف‌مداری» و «میدان‌داری» است، نمی‌شود عرصه‌ای میدان باشد و میدان‌دار نداشته باشد، میدان‌داری این میدان، وظیفه و تکلیف همه افرادی است که به این فرهنگ دینی معتقد هستند.

دشمن می‌خواهد با بی‌حجابی سفره دین را از زیر پای نسل جوان بیرون بکشد؛ تلاش می‌کنند نسل جوان غیرتش را از دست بدهد

وی افزود: خصوصیت سوم، فداکاری و ایثارگری است؛ در این راه باید فداکاری و ایثارگری کرد، انسان نه تنها از مال و جان خود بگذرد بلکه از آبرویش هم باید بگذرد و با همه وجود در این میدان، میدان‌داری کند.
عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: نه شما مردم تنها با مطالبه می‌توانید فرهنگ را اداره کنید و نه دولت‌ها با نصیحت مشفقانه می‌توانند میدان‌دار این عرصه باشند، میدان جای کار میدانی و مجاهده است، وقتی ارزش‌های دینی می‌شود فرهنگ و فرهنگ می‌شود میدان، با ناهنجاری‌ها در این میدان نیز باید مقابله کرد.


علم‌الهدی: دشمن با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد نسل جوان ما غیرتش را از دست بدهد

منبع: اصلاحات نیوز
? علم‌الهدی: دشمن با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد نسل جوان ما غیرتش را از دست بدهد