عضویت ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها عضو هستند و در راستای مسائل تخصصی در استان اظهار نظر می‌کنند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سعید کاظمی‌پور عصر امروز در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان گفت: در تمامی شهرستان‌ها کارگروه‌های شش‌گانه شکل گرفته […]

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها عضو هستند و در راستای مسائل تخصصی در استان اظهار نظر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ سعید کاظمی‌پور عصر امروز در نشست تخصصی مجامع بسیجیان استان کرمان گفت: در تمامی شهرستان‌ها کارگروه‌های شش‌گانه شکل گرفته است و رویکرد مجامع، جمع‌آوری تمامی نظرات افراد در راستای حل مشکلات است.

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها عضو هستند و در راستای مسائل تخصصی در استان اظهار نظر می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که ۹۷ اساتید و صاحب‌نظر در مرکز استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند تا در مسائل خاص شهرستان‌ها نظر دهند و اقدام کنند.

کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: در کارگروه‌های مختلف سال گذشته ۱۳۱ طرح بومی محلی احصا و به تهران ارسال شد تا تایید نهایی انجام شود و در سطح استان ۱۷ طرح را به تهران ارائه داده‌ایم.

انتهای خبر/م




عضویت ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها

منبع:آرمـان
? عضویت ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در مجامع بسیج شهرستان‌ها