عصیان علیه دروغ/ واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به صداوسیما به دنبال توهین به محمد فاضلی

محمد فاضلی مشاور همراه پزشکیان با کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی درگیری لفظی پیدا کرد و صدا و سیما در اقدامی عجیب در هنگام پاسخ دادن فاضلی صدای کارشناس را قطع کرد. فاضلی در اعتراض میکروفون را درآورد و از برنامه بیرون رفت. https://eslahatnews.com/wp-content/uploads/2024/06/IMG_3401.mp4 در ادامه واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام صداوسیما […]


محمد فاضلی مشاور همراه پزشکیان با کارشناس برنامه میزگرد فرهنگی درگیری لفظی پیدا کرد و صدا و سیما در اقدامی عجیب در هنگام پاسخ دادن فاضلی صدای کارشناس را قطع کرد. فاضلی در اعتراض میکروفون را درآورد و از برنامه بیرون رفت.


در ادامه واکنش تند کاربران شبکه های اجتماعی به این اقدام صداوسیما و کارشناس آن را می خوانید:

میلاد نوشته: خشم ⁧ محمد فاضلی ⁩، خشم علیه ۳ سال نابودی دانشگاه بود، خشم علیه ممنوع التدریسی و اخراج اساتید بود، خشم علیه تعلیق و تبعید تحصیلی دانشجو بود. یکجا لازم است ایستاد، فریاد زد و میکروفون را پرت کرد به صورت کسانی که تصور می‌کنند به واسطه خودی بودن، می‌توانند هر دروغی به زبان آورند.

احسان بداغی گفت: عصبانیت ⁧ محمد فاضلی⁩ را می‌فهمم؛ یک طرفه محکوم می‌کنند، اخراج می‌کنند، دروغ می‌گویند،‌ تحریف می‌کنند. اما فشار اصلی جایی است که اوباش می‌خواهند ادای بافرهنگ‌ها را در بیاورند.

وحید حاجی پور نوشته: فاضلی با نمایش ⁧ عصیان علیه دروغ⁩ نشون داد صدا و سیمای ⁧ جلیلی⁩ به دنبال اهداف خود است؛ از دخالت‌های پی در پی مجری در روند میزگرد تا تهمت‌های ⁧ شهاب اسفندیاری⁩ به کسی که اجازه نداد از خود دفاع کند.

پیام برازجانی گفت: فاضلی با ⁧ عصیان علیه دروغ⁩ و شجاعتش در پرت کردن تریبون صدا و سیما به صورت آنها شرافتمندانه بود، او ۶۰ منتظر ماند تا نوبتش برسد و بگوید که این جریان اسیر صحنه‌آرایی جریان ⁧ جلیلی⁩ نمی‌شود!

کاربر «خودنویس» نوشته: آقای دکتر ⁧ فاضلی⁩ پرچمت بالاست.
‏جلوی نماینده‌ی وقاحت و خالص‌ساز که دانشگاه و دانشجویان رو از حضور استادان برجسته محروم می‌کنند و با تهمت و ⁧ دروغ⁩ نمک بر زخم می‌پاشند باید چنین محکم ایستاد.

محمد مبین گفته: تهمت می زنند وقتی می خواهد جواب دهد میکروفونش را می بندند، عادت کرده اند یک طرفه به قاضی بروند غافل از اینکه زمین اینبار سفت بود

 

 


عصیان علیه دروغ/ واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به صداوسیما به دنبال توهین به محمد فاضلی

منبع: اصلاحات نیوز
? عصیان علیه دروغ/ واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی به صداوسیما به دنبال توهین به محمد فاضلی