عشایر و مرتعداران جنوب کرمان از تردد در اطراف رودخانه ها خودداری کنند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از عشایر کوچرو و مرتعداران جنوب کرمان خواست از تردد در اطراف رودخانه ها، مسيل ها، جويبارها و ارتفاعات خودداری کرده و از انتقال دام هاي خود به این مناطق به علت احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن ناگهانی آب اجتناب كنند. به گزارش راه ارمان، در پی پیش […]

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان از عشایر کوچرو و مرتعداران جنوب کرمان خواست از تردد در اطراف رودخانه ها، مسيل ها، جويبارها و ارتفاعات خودداری کرده و از انتقال دام هاي خود به این مناطق به علت احتمال وقوع سیلاب و بالا آمدن ناگهانی آب اجتناب كنند.

به گزارش راه ارمان، در پی پیش بینی های سازمان هواشناسی از بارش شديد باران از امروز تا پایان هفته جاری، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به عشایر و مرتعداران كوچرو هشدار داد در محدوده رودخانه و مسير مسيل ها و جويبارها اطراق نكنند.

شایان ذکر است بنا به گزارش اداره هواشناسی از امروز دوشنبه تا روز پنجشنبه بر گستره و شدت بارشها در استان افزوده خواهد شد. بنابراین در اکثر مناطق استان شاهد رگبار باران ورعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای خواهیم بود. آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه های فصلی، جاری شدن روان آب از بالادست و سیلابی شدن مسیلها در بسیاری از مناطق استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ تاج الدینی




عشایر و مرتعداران جنوب کرمان از تردد در اطراف رودخانه ها خودداری کنند

منبع:آرمـان
? عشایر و مرتعداران جنوب کرمان از تردد در اطراف رودخانه ها خودداری کنند