عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان

سرپرست معاونت گردشگری کرمان از آغاز سفر گروه موتورسواری با عنوان سفیران صلح و گردشگری به ارمنستان خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: ۶ نفر از موتورسواران باشگاه موتورسواری و گردشگری ماجراجویانه کرمان در […]



سرپرست معاونت گردشگری کرمان از آغاز سفر گروه موتورسواری با عنوان سفیران صلح و گردشگری به ارمنستان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ معین افضلی گفت: ۶ نفر از موتورسواران باشگاه موتورسواری و گردشگری ماجراجویانه کرمان در سفری ۱۲ روزه به ارمنستان عزیمت کردند.

سرپرست معاون گردشگری کرمان افزود: گروه راکبان موتورسوار با شعار «از لوت تا آرارات» به‌عنوان سفیران گردشگری پیام‌آوران جذابیت‌های استان کرمان در بخش‌های گردشگری، میراث‌ فرهنگی و صنایع‌ دستی برای شهروندان ارمنستان هستند.

وی خاطرنشان کرد: موتورسواران این گروه حامل پیام مردمان کرمان برای شهروندان ارمنستانی بوده که در قسمتی از این پیام آمده است «ما مردمان خون‌گرم کرمانی از دیار دیرینه ایران، از بلندای هزار و از بم استوار با پیامی مملو از صلح دوستی سراغ‌تان آمده‌ایم.

کرمان سرزمین چهار فصل ایران، شهر پسته، خرما، انار و زیره‌ سبز، با تمدنی کهنسال از شهر دقیانوس جیرفت تا باغ‌های پسته بزرگ‌ترین جنگل دست کاشت انسان، صمیمانه و با آغوشی باز میزبان شما است.»

انتهای خبر/م
 


عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عزیمت سفیران موتورسوار کرمانی به ارمنستان