عرفان و معرفت در دین اسلام | اخبار استان کرمان

امام‌جمعه شهرستان بافت، در مراسم سه ساله‌های حسینی به بررسی مفهوم عرفان و معرفت در دین اسلام پرداخت. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدزاده، در مراسم سه ساله‌های حسینی به بررسی مفهوم عرفان و معرفت در دین اسلام پرداخته و تأثیرات جلسات روضه امام حسین (ع) بر […]



امام‌جمعه شهرستان بافت، در مراسم سه ساله‌های حسینی به بررسی مفهوم عرفان و معرفت در دین اسلام پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدزاده، در مراسم سه ساله‌های حسینی به بررسی مفهوم عرفان و معرفت در دین اسلام پرداخته و تأثیرات جلسات روضه امام حسین (ع) بر افزایش شناخت و معرفت نسبت به خدا و اهل بیت علیهم‌السلام پرداخت به عارفان بزرگی مانند آیت‌الله بهجت و امام خمینی اشاره و عنوان کرد: شناخت خداوند به شناخت خود انسان وابسته است؛ نماز و عبادت به عمق شناخت خدا بستگی دارد و انسان‌هایی که به خدا نزدیک‌ترند، عبادات عمیق‌تری دارند.

وی گفت: اهمیت روحیه جهادی در مواجه با مشکلات اقتصادی و اجتماعی و تأکید می‌کنم همچنین شناخت صحیح از خدا می‌تواند در حل مشکلات زندگی مؤثر باشد.

محمدزاده در پایان به تجربیات و خواب‌های شخصیت‌های مذهبی اشاره کرد و تصریح کرد: باید شناخت عمیق از رهبری و دین و رهبری داشته باشیم.

انتهای خبر /بارانی


عرفان و معرفت در دین اسلام

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عرفان و معرفت در دین اسلام