عدالت‌ محوری گفتمان امامین انقلاب است

فرماندار کوهبنان گفت: عدالت‌محوری یکی از گفتمان امامین انقلاب است درحالی‌که کار در دستگاه قضا بسیار سخت و حساس است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، هم‌زمان با هفته قوه قضائیه فرماندار کوهبنان به اتفاق معاون فرماندار، فرمانده و جانشین انتظامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از فرماندهان نظامی، رئیس اداره […]



فرماندار کوهبنان گفت: عدالت‌محوری یکی از گفتمان امامین انقلاب است درحالی‌که کار در دستگاه قضا بسیار سخت و حساس است.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»، هم‌زمان با هفته قوه قضائیه فرماندار کوهبنان به اتفاق معاون فرماندار، فرمانده و جانشین انتظامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، جمعی از فرماندهان نظامی، رئیس اداره کار کوهبنان و مسئول بسیج کارگری با رئیس دادگستری و قضات شهرستان دیدار کردند و ضمن تبریک این هفته یاد و خاطره شهید بهشتی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

 
مجید توکلی فرماندار کوهبنان در این دیدار گفت: خدمات تیم قوی، مهربان، مقتدر و پا به رکاب انتظامی باعث آرامش و امنیت شهرستان شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: عدالت محوری یکی از گفتمان امامین انقلاب است لذا مردم از دستگاه قضایی شهرستان رضایت دارند در حالی که کار در دستگاه قضا بسیار سخت و حساس است.
 
فرماندار کوهبنان افزود: روحیه عدالت طلبی و فسادستیزی در ریاست و کارکنان دادگستری کوهبنان ستودنی و قابل تقدیر است.
 
وی بیان کرد: دیدار مشترک مردمی فرماندار و رئیس دادگستری شهرستان دوشنبه هفته جاری از ساعت هشت تا ۱۰ صبح در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار می‌شود.
 
در ادامه رضا اسلامی فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی شهرستان وجود دارد در حالی‌که به درخواست‌ها، شکایات و گزارشات با جدیت رسیدگی و پیگیری می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: برخورد با سارقان و اراذل در دستور کار قرار گرفته تا امنیت شهر به صورت کامل برقرار شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
انتهای خبر/کوهبنانی


عدالت‌ محوری گفتمان امامین انقلاب است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عدالت‌ محوری گفتمان امامین انقلاب است