عبودتیان: راه شهید جمهور به سمت قله بود؛ توقفی ندارد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ویژه برنامه اربعین شهدای خدمت، بزرگداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان و یادبود شهدای ۷ تیر صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم کرمان در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد. در این مراسم سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امرمردمی‌سازی […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، ویژه برنامه اربعین شهدای خدمت، بزرگداشت شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان و یادبود شهدای ۷ تیر صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم کرمان در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امرمردمی‌سازی دولت، شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را سندی دیگر بر حقانیت انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: این شهدا در گام دوم انقلاب و سال‌ها بعد از شهیدان رجایی و بهشتی، ثابت کردند که انقلاب اسلامی همچنان زنده است که به مسئولان قدرت جاودانگی می‌بخشد.

وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی باطل السحری بر انزوای ایران شد و ۶۸ کشور برای ادای احترام به شهید جمهور به ایران آمدند، گفت: در شرایطی که تشییع شهدای خدمت در حال برگزاری بود، شورای نگهبان در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات بود و این نشان از اقتدار نظام و ساختار و قانون مترقی نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با ابراز تاسف از اظهارات برخی از اشخاص مبنی بر توقف راه شهید رئیسی گفت: آیا باید راه خاکساری و نوکری مردم متوقف شود؟ راه شهید جمهور به سمت قله بود و باید ادامه یابد؛ دغدغه آیت‌الله رئیسی پیگیری فرمایشات رهبری بود و ما در ایشان الگوی مدیریت دینی را دیدیدم.

دستیار رئیس جمهور در امرمردمی‌سازی دولت با بیان اینکه این حجم از سرعت و حجم و کیفیت خدمت‌رسانی در دوره ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی با دوره‌های قبل قابل قیاس نبود و این دولت در دو سال و ۹ ماه، کاری که باید طی سال‌ها انجام می‌شد را انجام داد، افزود: شهید رئیسی هیچگاه اراده خود را بر اراده رهبری ترجیح نداد.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم کلاه سرمان نرود، ادامه داد: کسانی که می‌گویند این راه باید متوقف شود، حرف‌هایشان بوی ایران و شرف نمی‌دهد؛ مبادا به عذابی دچار شویم که مردم را وعده دهیم به آنچه آیا بشود یا نشود.

عبودتیان با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم، افزود: اگر شکوه حضور خوب نباشد، دشمن منتظر است خود را در غزه نشان بدهد، پس راه شهید رئیسی که به سمت قله بود باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/۵۱۱/




عبودتیان: راه شهید جمهور به سمت قله بود؛ توقفی ندارد

منبع: تسنــیم
? عبودتیان: راه شهید جمهور به سمت قله بود؛ توقفی ندارد