عامل تیراندازی در رودبار جنوب بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در این شهرستان خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به جراحت یک خانم و فرزندش […]



دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب از دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح یک زن و کودک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به جراحت یک خانم و فرزندش در رودبار جنوب از توابع استان کرمان، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار دادستانی و نیروهای انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این حادثه تیراندازی، خانمی از ناحیه پهلو و فرزند وی از ناحیه دست مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان منتقل می شوند و کارهای درمانی آن‌ها آغاز و خوشبختانه حال عمومی مجروحان مطلوب گزارش شده است.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب عنوان کرد: با دستورات قضایی و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، عامل تیراندازی در کم‌ترین زمان ممکن شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم در محل مخفی‌گاهش دستگیر شد.

محمدی گفت: از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف کشف شده و متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات ملکی عنوان کرده است.

دادستان رودبار جنوب تصریح کرد: پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی و قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب در حال رسیدگی است و برخورد دستگاه قضایی در بخش جرائم خشن، سخت و عبرت‌آموز خواهد بود.

رودبار جنوب در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان و هم مرز با استان‌های شرقی کشور واقع است.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


عامل تیراندازی در رودبار جنوب بازداشت شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عامل تیراندازی در رودبار جنوب بازداشت شد