عامل توزیع مواد مخدر صنعتی در شرق استان کرمان دستگیر شد | خبر کرمان

فهرج_ فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر صنعتی در شرق استان کرمان خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ عباس احمدپور، صبح سه شنبه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت چندین ماهه موفق به دستگیری فردی […]



فهرج_ فرمانده انتظامی شهرستان فهرج از دستگیری یکی از عوامل توزیع مواد مخدر صنعتی در شرق استان کرمان خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ عباس احمدپور، صبح سه شنبه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فهرج در پی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت چندین ماهه موفق به دستگیری فردی با هویت معلوم که یکی از عاملین توزیع عمده مواد مخدر صنعتی در سطح حوزه این شهرستان و شهرستان‌های شرقی بود شدند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر از همدستانش حین ارتکاب جرم گفت: از این باند توزیع مواد مخدر ۸ کیلو و دویست گرم هروئین با لفافه و ۵ کیلو و هفتصد گرم تریاک با لفافه کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

احمدپور، تصریح کرد: از کلیه همشهریان و اهالی شهرستان دارالوحدت فهرج انتظار می‌رود همکاری لازم را با مأمورین پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر داشته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ اطلاع بدهند.

کد خبر ۶۲۵۷۴۱۸


عامل توزیع مواد مخدر صنعتی در شرق استان کرمان دستگیر شد

منبع: مــهر
? عامل توزیع مواد مخدر صنعتی در شرق استان کرمان دستگیر شد