عارضه‌یابی ۲ واحد صنعتی در کرمان

تیم جهادی شهید سلیمانی بسیج مهندسین صنعت و معدن دو واحد صنعتی دیگر در کرمان را مورد بررسی، پایش و عارضه‌یابی قرار دادند.  به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ تیم جهادی و عارضه‌یاب کلینیک صنعت استان کرمان دو واحد صنعتی «سامان قطعه» و «کامین صنعت آریا» وا‌قع در شهرک صنعتی شماره […]



تیم جهادی شهید سلیمانی بسیج مهندسین صنعت و معدن دو واحد صنعتی دیگر در کرمان را مورد بررسی، پایش و عارضه‌یابی قرار دادند.

 به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ تیم جهادی و عارضه‌یاب کلینیک صنعت استان کرمان دو واحد صنعتی «سامان قطعه» و «کامین صنعت آریا» وا‌قع در شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان را مورد بررسی، پایش و بازدید میدانی قرار دادند.

واحد صنعتی «سامان قطعه»، در زمینه تولید ظروف پلاستیکی و اتصالات پلی‌اتیلنی فعالیت دارد و یکی از مشکلات اصلی این واحد کمبود سرمایه ثابت بود و درخواست تسهیلات سرمایه ثابت‌ جهت تامین، نوسازی و بهسازی ماشین‌آلات است را تیم عارضه‌یاب بسیج ارائه داده بود.

واحد صنعتی «کامین صنعت آریا» نیز مورد بازدید میدانی، پایش و عارضه‌یابی قرار گرفت زیرا این کارگاه در زمینه تولید اتصالات لوله از فلزات آهنی، قطعات و اتصالات لوله از جنس مس و آلیاژهای آن فعالیت دارد  و یکی از مشکلات اصلی این واحد درخواست تسهیلات سرمایه در گردش جهت تامین مواد اولیه و بهسازی ماشین‌آلات بود.

برای حل مشکل این دو واحد صنعتی طبق توافق قبلی که بسیج مهندسین صنعت با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بسته شده بود، مقرر شد تا این واحد جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی از محل اعتبارات به بانک توسعه و تعاون معرفی شوند.
 
شایان ذکر است پرونده این دو واحد جهت سیر مراحل بعدی برای کمک به مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد.

انتهای خبر/ طهماسبی


عارضه‌یابی ۲ واحد صنعتی در کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? عارضه‌یابی ۲ واحد صنعتی در کرمان