عارضه‌یابی از ۲ واحد صنعتی در شهرستان زرند

در راستای طرح عارضه‌یابی بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان از تنها کارخانه روکش لاستیک و کارگاه تولید مصنوعات چوبی زرند بازدید شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امروز نیز به‌عنوان یکشنه‌های صنعت در استان کرمان نیز هم کمیته صنعت برگزار شد و هم دو واحد تولیدی در استان کرمان […]


در راستای طرح عارضه‌یابی بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان از تنها کارخانه روکش لاستیک و کارگاه تولید مصنوعات چوبی زرند بازدید شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» امروز نیز به‌عنوان یکشنه‌های صنعت در استان کرمان نیز هم کمیته صنعت برگزار شد و هم دو واحد تولیدی در استان کرمان نیز توسط گروه‌های جهادی مهندسی صنعت و معدن عارضه‌یابی شدند.

در ابتدا بازدید میدانی، پایش و عارضه‌یابی از کارخانه مصنوعات چوبی «پویا» واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان زرند که با اشتغال ۲۰ نفر در امر تولید فعال است، صورت گرفت.


این کارخانه با توجه به اینکه مجهز به دستگاه‌های پیشرفته است و قابلیت احداث یک سالن ۵۰۰ متری و افزایش اشتغال حداقل ۱۰ نفر دیگر را نیز دارد  اما به این دلیل که پروانه بهره‌برداری جهت گسترش و توسعه خط تولید دچار مشکل شده است، عملا توان توسعه ندارد.

یکی دیگر از دلایل عدم توسعه این واحد حضور مالک دیگری در این مجموعه بوده است که به دلیل نداشتن پروانه بهره‌برداری دچار مشکل  دیگری همچون اخذ امتیاز گاز و افزایش برق مصرفی دارد.

 پرونده واحد جهت سیر مراحل بعدی برای کمک به مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شد.

دومین بازدید میدانی از کارخانه صنعتی و بازرگانی آریا لاستیک شهرستان زرند بود.


کارخانه روکش لاستیک محمد اسلامی دارای ظرفیت تولید بالا ضمن اینکه تنها کارخانه روکش لاستیک در این منطقه و سطح استان کرمان واقع در شهرک صنعتی شماره ۱ شهرستان زرند است که با احداث سالن جدید در حال گسترش و اجرای طرح توسعه است.

بازدید میدانی و پایش از این واحد به همت تلاش مسئول کانون‌ بسیج مهندسین صنعت و معدن شهرستان زرند صورت گرفته و از جمله مشکلات واحد پروانه بهره‌برداری برای ساختمان جدید و عدم ترخیص دستگاه‌ها و ماشین‌آلات وی جهت تجهیز سالن توسعه ازگمرک است.

این پرونده نیز جهت سیر مراحل بعدی برای کمک به مانع‌زدایی به کلنیک صنعت استان ارجاع شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی


عارضه‌یابی از ۲ واحد صنعتی در شهرستان زرند

منبع:آرمـان
? عارضه‌یابی از ۲ واحد صنعتی در شهرستان زرند