ظفرقندی دارای تخصص‌ و‌تجربه کافی برای وزارت بهداشت است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص و تجربه ظفرقندی، گفت: دکتر ظفرقندی سابقه مدیریتی داشته و دارای تجربه کافی است و در مورد تخصص شان در حوزه وزارت بهداشت نیز همه چیز روشن است. عبدالوحید فیاضی، عضو‌ کمیسیون بهداشت و‌درمان مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت و […]


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص و تجربه ظفرقندی، گفت: دکتر ظفرقندی سابقه مدیریتی داشته و دارای تجربه کافی است و در مورد تخصص شان در حوزه وزارت بهداشت نیز همه چیز روشن است.

عبدالوحید فیاضی، عضو‌ کمیسیون بهداشت و‌درمان مجلس شورای اسلامی در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، گفت: آقای ظفرقندی در بحث آموزش پزشکی که مربوط به کمیسیون ما است در کمیسیون حضور یافت و‌برخی نمایندگان سوال پرسیدند که شما قائل به افزایش سهمیه پزشکان نیست و که وی صریحاً پاسخ داد که من اعتقادی به این ندارم و معتقدم باید بر اساس نیاز با توجه به مهاجرت هایی که انجام می شود چون مهاجرت پزشکان و پرستاران زیاد شده باید آموزش را گسترده تر کنیم. 

وی با اشاره به تخصص و تجربه ظفرقندی تصریح کرد: دکتر ظفرقندی سابقه مدیریتی داشته است و دارای تجربه کافی است و در مورد تخصص شان در حوزه وزارت بهداشت نیز همه چیز روشن است.

فیاضی بیان کرد: وی در دوران مدیریتش در دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی فراجناحی عمل کرده است که امیدواریم زمانی که در راس وزارت بهداشت قرار گرفت نیز همین گونه عمل کند.

انتهای پیام 


ظفرقندی دارای تخصص‌ و‌تجربه کافی برای وزارت بهداشت است

منبع: بــرنا
? ظفرقندی دارای تخصص‌ و‌تجربه کافی برای وزارت بهداشت است