طوفان فهرج را درنوردید

وزش طوفان شدید که از عصر امروز در فهرج آغاز شده کماکان ادامه دارد و مردم این شهرستان را خانه نشین کرده است. به گزارش فت فتو؛ عصر امروز وزش طوفان شدید همراه با گرد و خاک آسمان فهرج را فراگرفت و مردم این شهرستان را خانه نشین کرده است. حسین سعیدنیا فرماندار فهرج طی […]

وزش طوفان شدید که از عصر امروز در فهرج آغاز شده کماکان ادامه دارد و مردم این شهرستان را خانه نشین کرده است.

به گزارش فت فتو؛ عصر امروز وزش طوفان شدید همراه با گرد و خاک آسمان فهرج را فراگرفت و مردم این شهرستان را خانه نشین کرده است.

حسین سعیدنیا فرماندار فهرج طی گفتگو با خبرنگار ما گفت: عصر امروز طوفان در این شهرستان به خصوص بخش نگین کویر آغاز و همچنان ادامه دارد.

وی به شهروندان بویژه افراد سالمند و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند توصیه کرد تا فروکش کردن طوفان از منزل خارج نشوند.

سعیدنیا همچنین از شهروندان خواست از سفر های غیر ضرور پرهیز نمایند.

ربیس ستاد مدیریت بحران شهرستان فهرج خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی سامانه بارشی توام با رعدوبرق و تندبادهای لحظه تا جمعه در استان فعال است و احتمال اینکه شهرستان را بخصوص از نظر سیل و تندباد تحت تاثیر قراردهد متصور است.

وی افزود: صبح امروز نیز جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و از اعضای این ستاد خواسته شد آمادگی لازم را برای مقابله با حوادث احتمالی داشته باشند.

فرماندار فهرج از اعضای ستاد مدیریت بحران خواست تا خروج این سامانه از محدود شهرستان در حوزه کاری خود حضور داشته باشند.

انتهای پیام/عباسزاده




طوفان فهرج را درنوردید

منبع:آرمـان
? طوفان فهرج را درنوردید