طوفان شن جاده انار ـ یزد را مسدود کرد

گروه استان‌ها – فرماندار شهرستان انار گفت: با کاهش دید افقی بر اثر طوفان شدید شن جاده انار به سمت یزد تا فروکش کردن باد مسدود است. – اخبار استانها – علی زهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در انار، با اشاره به وجود باد بسیار شدید به همراه گرد و غبار از چند روز […]

گروه استان‌ها – فرماندار شهرستان انار گفت: با کاهش دید افقی بر اثر طوفان شدید شن جاده انار به سمت یزد تا فروکش کردن باد مسدود است.

– اخبار استانها –

علی زهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در انار، با اشاره به وجود باد بسیار شدید به همراه گرد و غبار از چند روز گذشته در شهرستان انار اظهار داشت: طوفان شدید باعث مسدود شدن جاده انار به سمت استان یزد شده است.

وی با بیان اینکه دید افقی رانندگان در این منطقه بسیار کاهش یافته است گفت: این محور تا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و بالعکس از حدود دو ساعت پیش مسدود است.

جولان ریزگردها در آسمان غبارآلود “انار”/ شاخص آلایندگی خطرناک شد
هجوم ریزگردها به استان کرمان/ شهرستان انار تعطیل شد

فرماندار شهرستان انار با اشاره به اینکه متاسفانه عدم دید مناسب باعث وقوع چند فقره تصادف از صبح امروز شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود تا دو ساعت آینده جاده انار یزد بر اثر طوفان شن مسدود باشد.

به گزارش تسنیم وزش باد شدید به همراه گرد و غبار که باعث غلظت ریزگردها و آلودگی هوا شد، چند روز گذشته ادارات شهرستان انار را نیز تعطیل کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/س




طوفان شن جاده انار ـ یزد را مسدود کرد

منبع: تسنــیم
? طوفان شن جاده انار ـ یزد را مسدود کرد