طوفان شن ادارات ریگان را تعطیل کرد

کرمان – فت فتو – فرماندار ریگان با اشاره به وزش باد و طوفان شن از روز گذشته تاکنون در این شهرستان گفت: طوفان شن امروز (چهارشنبه) ادارات ریگان را تعطیل کرد. امین باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: طوفان شن موجب تعطیل شدن کلاس های حضوری در ریگان […]

کرمانفت فتو – فرماندار ریگان با اشاره به وزش باد و طوفان شن از روز گذشته تاکنون در این شهرستان گفت: طوفان شن امروز (چهارشنبه) ادارات ریگان را تعطیل کرد.

امین باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: طوفان شن موجب تعطیل شدن کلاس های حضوری در ریگان و کاهش دید افقی در محور ترانزیتی ریگان به چابهار شده است. 

وی بیان داشت: گرد و غبار شدید نیمی از روستاهای ریگان را در محاصره شن های روان قرار داده و سلامت اهالی این شهرستان را تهدید می کند.

باقری عنوان کرد: گرد و غبار موجود در هوا ضمن تشدید مشکلات تنفسی در بیماران ۲۱ شهروند ریگان را راهی مراکز درمانی کرده است. 

وی وضعیت هوای شهرستان ریگان را بسیار خطرناک اعلام کرد و گفت: افراد مسن، بانوان باردار، کودکان و افراد بیمار بیش از سایرین مراقبت کنند و تا فروکش کردن طوفان و ریزگردها در منازل خود بمانند.

گرد و غبار و طوفان شن تاکنون ۱۶ روستای شهرستان ریگان را خالی از سکنه و ۱۵۰ روستا را در محاصره شن های روان قرار داده است. 

ریگان تا مرکز استان کرمان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.




طوفان شن ادارات ریگان را تعطیل کرد

منبع: ایرنـا
? طوفان شن ادارات ریگان را تعطیل کرد