طوفان‌الاقصی نابودکننده سناریو شرارت رژیم صهیونیستی  | اخبار استان کرمان

ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به شهادت یحیی السنوار گفتند: عملیات طوفان‌الاقصی خط بطلانی بر سناریوی شرارت‌های رژیم صهیونیستی کشید. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.   در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای […]




ائمه جمعه استان کرمان با اشاره به شهادت یحیی السنوار گفتند: عملیات طوفان‌الاقصی خط بطلانی بر سناریوی شرارت‌های رژیم صهیونیستی کشید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ آئین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان کرمان برگزار شد.

 
در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیهم‌السلام مطرح شد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته ائمه جمعه با اشاره به شهادت رهبر حماس یحیی السنوار به بررسی تحولات منطقه پرداخته و از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی و ماندگاری جبهه مقاومت سخن گفتند.

امام جمعه موقت ریگان: جبهه مقاومت هیمنه اسرائیل را شکست

 
حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله عباس‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با اشاره به شهادت رهبر حماس یحیی السنوار داشت و اظهار کرد: نابودی اسرائیل را خواهیم دید.
 
امام جمعه موقت شهرستان ریگان با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی یک شکست غیرقابل ترمیم برای رژیم صهیونیستی بود، عنوان کرد: تمام دنیا درگیر مسئله فلسطین شده و این نتيجه عملیات موفق طوفان‌الاقصی است.
 
وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان‌الاقصی اقتصاد اسرائیل را نابوده کرده است، افزود: جبهه مقاومت اسلامی هیمنه اسرائیل را در هم شکسته است.

امام جمعه بم: رهبری دستور دهند جان را فدا می‌کنیم

 
حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم دانشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بم ضمن سفارش مردم و خود به رعایت تقوای الهی بیان کرد: مومنان راستین از جان و مال خود دریغ نمی‌کنند.
 
خطیب نماز جمعه بم با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان شهرستان بم بیان کرد: امسال دانش‌آموزان بم در کسب رتبه‌های برتر کنکور افزایش چشمگیر و خوبی داشتند. بیش از ۱۰۰ نفر در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند که جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی افزود: مرکز پزشکی قانونی شهرستان بم فاقد امکانات و نیروی لازم است. با ورود دادستان محترم مشکل این مرکز برای مقطعی حل شد اما حتماً باید مسئولی در اداره‌ای حضور پیدا کند تا مشکل حل شود! مسئولان ادارات نسبت به مشکلات اداره خود اقدام کنند.
 
دانشی در پایان خطبه دوم گفت: وظیفه امروز امت اسلام حمایت از مردم لبنان است. رهبری دستور دهند از جان و مال خود دریغ نمی‌کنیم. جهاد با جان امروز نیاز نیست اما جهاد با مال همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فرض و واجب است.
 
امام‌ جمعه موقت فهرج: کمک به مردم غزه حکم اسلامی است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرسول مریدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فهرج به برخی از محورهای مهم بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه اول نماز جمعه نصر اشاره کرد و گفت: منطق مقاومت بر اساس محوریت شرع، قانون، عقلانیت و حقوق بین‌الملل صورت گرفته است.
 
وی افزود: کمک به مردم مظلوم فلسطین، حکم اسلامی و منطقی بین‌المللی است.
 
امام جمعه موقت فهرج تصریح کرد: اسلام حقیقی به ما این درس را می‌دهد، هر جایی که ندای مظلومیتی را شنیدیم سریعاً در حد وسع و توان خودمان کمک کنیم و در برابر ظالم بایستیم.
 
مریدزاده در ادامه با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی، بر عمل به توصیه مقام معظم رهبری، پیرامون تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید کرد.
 
وی بیان کرد: حقیقتاً طی سه سال اخیر تحول عظیمی در زمینه ورزش ایجاد شد که جای دارد از فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان به‌ واسطه توجه به این مهم، صمیمانه تقدیر و تشکر کنیم‌.
 
امام جمعه موقت فهرج گفت: زیرسازی و ایجاد چمن‌های متعدد در اقصی نقاط شهرستان یک تحول عظیمی است که قطعاً آثار آن را در آینده خواهیم داد.
 
امام‌ جمعه شهرستان‌ انار: اقتصاد اسرائیل در معرض فروپاشی است
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: یکی از معیارهای سنجش اعمال نزد خداوند تقوا است و گرامی‌ترین افراد نزد خداوند با تقواترین آن‌هاست.
 
 
وی در ادامه با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در اهداف خود در مقابل جبهه مقاومت ناکام ماند، یکی از اهدافی که رژیم صهیونیستی در آن ناکام ماند آزادی اسرا و نابودی حماس بود که با جبهه مقاومت روبه‌رو شد.
 
خطیب جمعه شهرستان انار در ادامه با اشاره به فروپاشی اقتصاد اسرائیل خاطرنشان کرد: در مسئله اقتصاد شاهد تعطیلی کسب کارها در اسرائیل هستیم که ۴۰ هزار تجارت در اسرائیل تعطیل شده است و همچنین ۴۱ میلیارد دلار کسری بودجه اقتصاد اسرائیل را در مرز فروپاشی قرار داده‌ است.
 
علیدادی سلیمانی بیان کرد: اسرائیل برای اولین بار از لیست جذب مهاجران ثروتمند خارج شد و امروز ۱۵۰ هزار آواره روی دست اسرائیل است.
 
وی افزود: حکومت پریشان رژیم صهیونیستی که در تمام دانشگاه‌های دنیا علیه آن‌ها شعار می‌دهند، امروز با رهبری معظم انقلاب که در آن نماز جمعه نصر و به یاد ماندنی، موج امیدواری و بیداری را در جبهه مقاومت ایجاد کرد، این نماز جمعه برای دشمن پیام دارد و در همان برهه رئیس مجلس و وزیر امور خارجه به لبنان سفر کردند و پیام حمایت ایران از حزب‌الله را ابلاغ کردند.
 
خطیب جمعه شهرستان انار با اشاره به هفته تربیت‌بدنی گفت: یکی از مسائل مهم در جامعه غنی‌سازی اوقاف فراغت است، که مهم‌ترین کمک برای غنی‌سازی اوقات فراغت و حمايت از ورزش است.
 
امام جمعه رودبار جنوب: وحدت مسلمانان لازمه تحقق تمدن نوین اسلامی 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صادقی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: محوریت ایران اسلامی در ایجاد و تشکیل جبهه مقاومت معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی تغییر داده است.
 
وی ادامه داد: ایجاد وحدت اسلامی حقیقتی در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی است.
 
امام جمعه رودبار جنوب با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی معادلات رژیم صهیونیستی را به‌هم ریخته است، تصریح کرد: جنگ غزه در واقع آخرین جنگ در نظم کهنه به‌ حساب می‌آید، که سرنوشت نظم کهنه را تعیین می‌کند.
 
صادقی با بیان اینکه عملیات جنگی جدید در راه است، خاطرنشان کرد: غیاب سردار قاآنی عملیات فریب ایران بود و با حضور فرمانده سپاه قدس در تهران اوج اصول استراتژی عملیات فریب جنگی را به نمایش گذاشت.
 
امام جمعه کوهبنان: طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی قرار داد
 
حجت‌الاسلام حسن ایزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیر نابودی و زوال قرار داده ان‌شاءالله به‌ زودی شاهد زوال این غده سرطانی باشیم.
 
وی تاکید کرد: شهادت رهبر حماس را داشتیم کسی که ۲۲ سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند اما پس از آزادی حرکتی تاریخی را آغاز کرد.
 
ایزدی اظهار کرد: از زمان شروع طوفان‌الاقصی تا شهادت رهبر حماس جایگاه رژیم صهیونیستی به شدت تنزل پیدا کرد.
 
امام‌‌ جمعه کوهبنان افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره برای آزادی‌خواهان جهان امیدواری به همراه داشت و مسیر را برای پیروزی هموار کرده است.
 
امام جمعه موقت جازموریان: شهادت مهر تایید حقانیت فرماندهان جبهه مقاومت
 
حجت‌الاسلام محمد پیروزی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت شهادت یحیی السنوار اظهار کرد: وحدت مسلمانان تنها راه ریشه‌کن کردن رژیم منحوس صهیونیستی است.
 
وی ادامه داد: شهید یحیی السنوار تا آخرین قطره خون خود و با تمام توان مقابل رژیم جعلی ایستاد و شهادت تنها مزد این فرمانده اسلام بود.
 
پیروزی‌نیا تصریح کرد: شهادت مهر تائیدی است بر حقانیت جبهه مقاومت که فرماندهان آن‌ها در دل میدان شهید می‌شوند و همراه با مردم هستند.
 
خطیب موقت جمعه جازموریان در ادامه با تبریک هفته تربيت‌بدنی گفت: 
اگر زمینه ورزش‌های همگانی در جامعه تقویت شود مشکلات و معضلات جامعه کم‌تر می‌شود و به سلامت جامعه کمک می‌کند.

امام جمعه قلعه‌گنج: رژیم صهیونیستی در حال نابودی است

 
حجت‌الاسلام والمسلمین امین رضوانی گفت: ما به عنوان یک مسلمان اعتقاد داریم که باید در مقابل ظلم ایستاد، همیشه منطق ایستادگی و مقاومت برکات فراوانی را برای مسلمانان داشته است، مسلمانان هر نسلی اگر در مقابل دشمن و ظلم ایستادند پیامدهای مبارکی را برای آن مسلمانان به ارمغان می‌آورد.
 
وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان امروز به عنوان گفتمان مقاومت است، امروزه مردم آزاده و رشید سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین، پرچم‌دار مقاومت هستند و ما به عنوان کانون بزرگ این مقاومت هستیم.
 
رضوانی بیان کرد: رژیم صهیونیست از کشتن مردم فلسطین لذت می‌برد، اما امروز ۵۳۵ شهرک صهیونیستی ناآرام است، ۷۶۰ کشته و ۱۰ هزار زخمی نظامی دارند، کسب‌ و کار آن‌ها داغون است، بیش از ۴۰ هزار تجارت در اسرائیل تعطیل است، ۴۱ میلیارد دلار کسری بودجه دارند، ۶۳ میلیارد دلار هزینه جنگ آن‌ها با غزه است، علاوه بر این هزینه‌ها و خساراتی هم نظام جمهوری اسلامی ایران با  وعده صادق ۱ و ۲ به آن‌ها وارد کرد.
 
امام جمعه قلعه‌گنج ابراز کرد: امروز رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد، یقین داشته باشید نابود خواهد شد و پیروزی از آنِ جبهه مقاومت است.
 
امام جمعه شهربابک: بیعت دوباره مردم با رهبری ثمره وعده صادق
 
حجت‌الاسلام علی‌اصغر انصاری ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت: امام علی علیه‌السلام در باب تقوا می‌فرمایند: اگر همه درهای آسمان و زمین به روی بنده‌ای بسته شود و بنده در این گرفتاری‌ها تقوا پیشه کند، خداوند برای او راه خروج قرار می‌دهد.
 
وی منطق مقاومت را شرعی و قانونی دانست و گفت: ناکامی و شکست اسرائیل در عرصه‌های مختلف، بن‌بست روانی، پریشانی حکومتی، معرفی اسلام و مکتب اهل‌بیت از جمله نتایج طوفان‌الاقصی است.
 
انصاری یادآور شد: شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و کشورهای همسو با آن، جمعه نصر و بیعت دوباره مردم با ولی زمان‌شان، ترسیم آینده روشن برای اسلام و ترسیم آینده تاریک و ناامیدکننده برای دشمنان از ثمرات وعده صادق است.
 
وی با اشاره به اینکه امروز ما دو جهاد تبیین و جهاد مالی پیش‌‌رو داریم، افزود: در جهاد تبیین همه با استفاده از تریبون و ارتباطی که دارند در جهت حقانیت اسلام، مقاومت و حزب‌الله لبنان تلاش کنند تا حقیقت در ذهن جوانان برعکس شکل نگیرد.
 
امام جمعه شهربابک تصریح کرد: در جهاد مالی، امروز در لبنان و غزه به کمک‌های مالی احتیاج دارند، در شهربابک نیز فردی ۴۰۰ میلیون تومان و یک خانم طلاهای خود را به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان برای کمک به غزه و لبنان اهدا کرده‌اند.
 
امام جمعه کهنوج: طوفان‌الاقصی نابودکننده سناریو شرارت رژیم صهیونیستی 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد نجنو در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: محور مقاومت این روزها در بالاترین شرایط حساس خود قرار دارد که خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی بیش‌تر نمایان می‌شود.
 
وی در ادامه به حضور حماسی مردم در نماز جمعه نصر اشاره کرد و افزود:  حضور حماسی مردم نشان داد که مردم پشتیبان ولایت فقیه خود و حامی جبهه مقاومت هستند.
 
نجنو خاطرنشان کرد: محور مقاومت ضربه‌های کاری را بر پیکره رژیم جعلی وارد کرده و این رژیم در بالاترین سطح بایکوت خبری از انتشار خسارت‌ها قرار دارد.
 
وی بیان کرد: خونریزی و ترور‌های رژیم جعلی از سر استیصال است و هیچ‌گاه این رژیم به اهداف پلید خود دست نخواهد یافت.
 
امام جمعه کهنوج عنوان کرد: طوفان‌الاقصی سناریو شرارت رژیم منحوس صهیونیستی را بر باد داد و جبهه مقاومت با تمام توان جلوی خوی وحشی‌گری این رژیم ایستاده است.
 
امام جمعه فاریاب: غیرت جمهوری اسلامی اجازه بی‌تفاوت ماندن نمی‌دهد
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس گروهی به روز ملی صادرات اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، موتور اقتصادی را استارت زد، دشمنان با تحریم‌ها خواستند صادرات ما به ویژه نفت و گاز را با مشکل روبه‌رو کنند اما موفق نشدند.
 
وی افزود: نباید از دولت انتظار داشته باشیم که تمام نیازهای اقتصادی ما را مرتفع کند، باید به کمک دولت شتافت، با ایجاد بنگاه‌های کوچک و خانگی می‌توان به دولت کمک کرد، فاریاب این پتانسیل را دارد که توسعه مشاغل خانگی را آغاز کند.
 
خطیب جمعه فاریاب با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه تصریح کرد: چرا به لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و کشورهای‌ اسلامی کمک می‌کنیم، چون وظیفه‌ شرعی و انسانی ماست که به کمک مظلومان بشتابیم و غیرت جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد بی‌تفاوت باشیم.
 
گروهی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهادت این مجاهد عزیز را تسلیت و جنایت اسرائیل را محکوم می‌کنیم و بدانند با شهادت این عزیزان جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه با قدرت بیش‌تری تا آزادی قدس ادامه خواهد داد.
 
امام جمعه بردسیر: ساختار مستحکم حزب‌الله شخص‌محور نیست
 
حجت‌الاسلام علی‌اکبر کرمانی بیان کرد: ساختار حزب‌الله به لطف خدا یک ساختار بسیار قوی و دقیق است که شخص‌محور نیست و با شهادت یک فرمانده از هم نمی‌پاشد.
 
وی افزود: حزب‌الله از ساختار نظامی، سیاسی و نقاط ضعف صهیونیست‌ها، اطلاعات کامل دارد و دنبال کشتن آن‌ها نیست بلکه هدف فراری دادن اشغال‌گران است.
 
خطیب جمعه بردسیر تاکید کرد: ترور فرماندهان حزب‌الله و حماس نشان از عجز دشمن صهیونیستی است که با توکل به خدا نفس‌های آخر خود را در منطقه می‌کشد.
 
وی در پایان، موفقیت قابل توجه فرزندان بردسیر، در کسب رتبه‌های برتر کنکور و قبولی در رشته‌های خوب دانشگاهی را به آن‌ها، خانواده‌ها و مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تبریک گفت.
 
امام جمعه راور: شهادت فرماندهان دردناک اما در مسیر پیروزی‌ست 
 
حجت‌الاسلام زمانی گفت: از دست‌دادن افراد محبوب، به‌ ویژه شخصیتی مثل یحیی‌ السنوار بسیار دردناک است اما چیزی که ما از آن مطمئن هستیم، این است که در نهایت پیروزیم.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان راور لازمه موفقیت در عرصه فرهنگی را داشتن اخلاص دانست و افزود: حضور در زمینه فرهنگی و داشتن دغدغه در این راستا ارزشمند است.
 
وی گفت: دغدغه‌ها و انگیزه‌های انسان، ارزش و قیمت واقعی او را نشان می‌دهد و زمانی که انگیزه الهی شد اختلاف در کار و حس رقابت معنا ندارد بلکه باید خلأهای یکدیگر را پر کنیم.
 
امام جمعه جیرفت: حمایت از جبهه مقاومت منطبق بر شرع است
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: سیاسیون و اصحاب قلم، همواره به تجزیه و تحلیل پدیده مقدس نماز جمعه نصر، این یوم‌الله بزرگ می‌پردازند و زوایای مختلفی از آن را بیان می‌کنند، یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه نصر اشاره کردند، بحث حقانیت حمایت از جبهه مقاومت است. 
 
وی مطرح کرد: دفاع لازمه حیات موجودات زنده است، لذا این دفاع ما که البته یک گوش‌مالی بود، یک امر کاملاً منطبق بر عقل و همچنین منطبق بر قانون اساسی ماست، قانون اساسی ما برای حفظ و دفاع مملکت بسیار پیام روشن و واضحی دارد، همچنین حقوق بین‌الملل به هر کشورها اجازه می‌دهد برابر متجاوزان از خودشان دفاع کنند. 
 
خطیب جمعه جیرفت تأکید کرد: کسانی که به ملت فلسطین کمک می‌کنند وظیفه خودشان را انجام می‌دهند، هیچ‌ کسی بر اساس هیچ قانون بین‌المللی حق ندارد به حزب‌الله لبنان اعتراض کند که چرا شما از غزه و مردم فلسطین حمایت کردید، وظیفه آن‌هاست و باید حمایت می‌کردند، این هم حکم اسلامی است و هم قانون عقلی است و هم منطبق بر قوانین بین‌المللی و جهانی است، فلسطینی‌ها از خاک خودشان دفاع می‌کنند و دفاع آنان و کمک به آنان مشروع است. 
 
تارم بیان کرد: البته اسرائیل در شرایطی نیست که به عملیات وعده صادق ۲ پاسخ دهد، هم اوضاع وخیم داخلی و اقتصادی، هم اوضاع آمریکا که در آستانه انتخابات است و هم اینکه در این قد و قواره نیست که به نظام مقدس جمهوری اسلامی بخواهد تجاوزی داشته باشد، قطعاً می‌داند که پاسخ ایران بسیار کوبنده و شدید خواهد بود و می‌داند که ما هنوز اسلحه‌ها و ادواتی داریم که از آن‌ها رونمایی نشده، در عرض چند دقیقه موشک‌های ما اسرائیل و مراکز مهم آن‌ها را با خاک یکسان خواهد کرد.
 
امام جمعه شهرستان ارزوئیه: امروز منطق داشتن قدرت است
 
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی کشاورزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: بدترین گناهی که می‌تواند از یک مومن سر بزند، ریاکاری است.
 
خطیب جمعه ارزوئیه یادآور شد: مطمئن باشید به‌جای یحیی السنوار صدها یحیی السنوار دیگر در جبهه مقاومت قرار می‌گیرد.
 
کشاورزی با بیان اینکه شهادت چیزی نیست که پایان زندگی باشد، اظهار کرد: اگر هفت اکتبر رخ نمی‌داد صهیونیست‌ها مسئله فلسطین را کامل حذف می‌کردند، همان‌طور که آمریکا مسئله سرخ‌پوست‌ها را حذف کرد و امروز خبری از آن‌ها نیست، این کار را می‌خواستند بر سر فلسطین و مسجدالاقصی بیاورند که خداوند نگذاشت و مجاهدان فلسطینی اجازه این کار را ندادند.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه امروز منطق داشتن قدرت است، اظهار کرد: در این هفته یک خبری در رسانه‌ها منتشر شد که رئیس جمهور پزشکیان و دولت‌مردان هر هفته جلسه‌ای با رهبر معظم انقلاب دارند، علی‌رغم این همه توطئه که علیه ما صورت می‌گیرد، نظام با قدرت و صلابت بی‌نظیری در مدار خودش حرکت می‌کند.
 
امام جمعه سیرجان: باید از برکات منطق مقاومت بهره‌مند شویم
 
 شیخ عباس مسلمی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان گفت: بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند به جهان اسلام داده است وجود رهبری شجاع، مقتدر، فرزانه و حکیم چون آیت‌الله خامنه‌ای است که یک جمله ایشان می‌تواند معادلات منطقه را به هم بزند.
 
وی با به اشاره به بیانات رهبری در جمعه نصر بیان کرد: حرکت رزمندگان اسلام در وعده صادق ۲ یک حرکت کاملاً منطقی از حیث قانون اساسی و قوانین بین‌المللی بود.
 
خطیب جمعه سیرجان در پاسخ به کسانی که می‌گویند مشکلات منطقه ربطی به ما ندارد، بیان کرد: باید جلوی واقعه را قبل از وقوع گرفت نباید اجازه دهیم که دشمن به مرزها برسد و بعد در پی راه‌حل باشیم.
مسلمی‌زاده با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل عنوان کرد: شهادت سید مصطفی جرقه حرکت و خیزش مردم برای ورود به عرصه انقلاب بود.
 
وی در پایان از مردم انقلابی، وظیفه‌شناس و موقعیت‌شناس سیرجان که همیشه در صحنه حاضر هستند جهت کمک به مردم لبنان قدردانی و تشکر کرد.

انتهای خبر/س

 


طوفان‌الاقصی نابودکننده سناریو شرارت رژیم صهیونیستی 

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? طوفان‌الاقصی نابودکننده سناریو شرارت رژیم صهیونیستی