طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی بر پیکره‌ی صهیونیسم بود/ مسیر حزب‌الله ادامه دارد | اخبار رفسنجان

به گزارش نذیر کرمان؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از حادثه طوفان الاقصی نزدیک به یک سال است که میگذرد و اتفاقات مهمی در سطح منطقه و جهان رخ داده است، فلسطینی ها و به ویژه مردم غزه سال‌ها در محاصره بوده‌اند که از زمین، آسمان […]


به گزارش نذیر کرمان؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از حادثه طوفان الاقصی نزدیک به یک سال است که میگذرد و اتفاقات مهمی در سطح منطقه و جهان رخ داده است، فلسطینی ها و به ویژه مردم غزه سال‌ها در محاصره بوده‌اند که از زمین، آسمان و دریا محدودیت داشته اند.

حسینی ادامه داد: فلسطینی‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که این حصار و دیوار را بشکنند لذا یک عملیات شجاعانه ای طراحی کردند و یک ضربه مهلکی را بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کردند، عملیاتی که نشان داد صهیونیست ها شکست پذیرند و قدرت بازدارندگی ندارند.

وی اظهار کرد: مردم غزه خیلی فداکاری کردند، حزب الله لبنان جزو اولین گروه‌هایی بود که از آنها حمایت کرد. حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشد الشعبی عراق و جمهوری اسلامی ایران در تقویت جبهه مقاومت کمک کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید اذعان کرد: صهیونیست ها قادر به مبارزه با رزمنده‌ها نبودند و شروع به کشتار وسیع مردم بی گناه کردند و بالغ بر ۴۲هزار نفر را به شهادت رساندند و جمع زیادی را مجروح کردند.

حسینی ایراد کرد: موضوعی که از قدیم صهیونیست‌ها پیگیر بودند بحث ترور رهبران مقاومت بوده و این را ادامه دادند که مایه تاسف است که عالم ربانی و فردی ممتاز در جهان اسلام چون سید حسن نصرالله را به شهادت برسانند.

وی با بیان اینکه حادثه اخیر بسیار تلخ و ناگوار است، گفت: شهادت نصرالله به این معنا نیست که آن‌ها به اهداف خود رسیدند چون در سال ۱۹۹۲ میلادی وقتی سید عباس موسوی را ترور کردند گفتند کار حزب الله تمام است اما حزب الله ورزیده تر و آموزش دیده تر وارد صحنه شد و کار را بهتر پیش برد.

حسینی اضافه کرد: اگرچه این حادثه خیلی سخت بود اما مسیر ادامه پیدا خواهد کرد. این حرکت ادامه داشت، ما در جنگ تحمیلی هم فرماندهانی داشتیم که به شهادت رسیدند اما بلافاصله جای آنها پر می‌شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور شهید بیان کرد: منتظر هستیم وعده صادق دوم انجام شود، غربی‌ها پس از شهادت اسماعیل هنیه پیغام دادند که تلافی نکنید ما کاری میکنیم آتش بس شود و جنگ غزه به پایان برسد که اینها همه فریبی بیش نبود و جنایاتشان بیشتر شد.

حسینی تاکید کرد: در جهان اسلام از جمهوری اسلامی ایران انتظار و توقع است که اقدام جدی داشته باشد، کسی منتظر اقدام مجامع جهانی نیست آنها در این یک سال هیچ اقدامی انجام ندادند.

وی تصریح کرد: الان در منطقه و در جمع آزادی خواهان دنیا برای حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت رژیم صهیونیستی تحرکی ایجاد شده و امیدواریم یک حرکتی در سطح جهانی ایجاد شود که اسرائیل را در سر جای خود بنشاند و رژیم صهیونیسی و حامیشان آمریکا را مجبور کنند دست از این همه جنایت و شرارت بردارند.

انتهای پیام/

نوشته طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی بر پیکره‌ی صهیونیسم بود/ مسیر حزب‌الله ادامه دارد اولین بار در پایگاه اطلاع رسانی نذیر کرمان رفسنجان پدیدار شد.

منبع: نذیر کرمان
?طوفان‌الاقصی ضربه مهلکی بر پیکره‌ی صهیونیسم بود/ مسیر حزب‌الله ادامه دارد : اخبار استان کرمان – رفسنجان