طرفیت زرند برای راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی | اخبار استان کرمان

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ عبدالحسین همتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با حسن عباس‌زاده سرپرست شرکت ملی صنایع […]




نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی؛ عبدالحسین همتی نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان با حسن عباس‌زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در شرکت ملی پتروشیمی برگزار شد در مورد مسائل مختلف سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی بحث و تبادل نظر شد.

همتی گفت: شهرستان زرند پتانسیل زیادی در پرورش نیروی کارآمد برای مدیریت در سطح کلان کشور دارد که نمونه بارز آن سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرستان زرند ظرفیت‌های زیادی برای راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی دارد که با حضور شما در عالی‌ترین مقام پتروشیمی ایران امیدواریم بتوانیم راه را برای سرمایه‌گذاران فراهم نماییم.

عباس‌زاده در این دیدار ضمن اشاره به نگاه ویژه نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی به موضوع اشتغال گفت: از ظرفیت موجود در شهرستان زرند برای راه‌اندازی شرکت‌های پایین‌دستی پتروشیمی مطلع هستیم و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های نماینده و همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران به‌زودی شاهد ایجاد این صنایع باشیم.

انتهای خبر/ م

 


طرفیت زرند برای راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? طرفیت زرند برای راه‌اندازی صنایع پایین‌دستی پتروشیمی